"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik weet niet maar dit doet mij toch niet echt terug denken aan die goeie ouwe tijd van Maniac mansion day of the tentacle, Indiana Jones and the fate of atlantis, Sam & Max hit the road en Monkey Island.. Lijkt mij een beetje sim-pel gemaakt eigenlijk
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Ja, dat wel, doet een beetje low-budget aan. Toch ben ik benieuwd, beter iets dan niets. Bovendien: de gameplay en humor zouden best wel heel goed kunnen zijn...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ziet er best wel leuk uit
.. Tijdje geleden zag ik dat ie uit was maar kon ik er niet echt veel van vinden en wist ik niet echt wat ik er van moest denken
. FF de demo proberen
euuh, die text gaat bij mij echt razendsnel, echt 0.1 seconde per HELE lap text oftewel nooit door te lezen... welke optie moet ik daarvoor veranderen? want ik word niet echt wijs uit die "plaatjes" opties.
dunno
Eerlijk gezegd had ik iets betere graphics verwacht....
|>
Volgens mij zijn de mensen tegenwoordig een beetje verwend door alle rondspattende polygonen en niet meer beseffen wat een adventure precies inhoud. Ik zag bij het topic over de nieuwe Dragon's Lair ook al opmerking over de graphics. Ook zijn dit soort titels bij voorbaat al niet echt low budget. Het maken van media is nog een van de meest tijdrovende (lees: duurdere) aspecten van het ontwikkelen van games en juist hiervan is erg veel nodig voor adventures.
Als ik de screenies hier zo zie, lijkt het me een geschikte stijl voor een komisch georienteerd point&click festijn, doet me inderdaad erg sterk denken aan Day of the Tentacle.
Als ik de screenies hier zo zie, lijkt het me een geschikte stijl voor een komisch georienteerd point&click festijn, doet me inderdaad erg sterk denken aan Day of the Tentacle.
Pagina: 1