Toon posts:

hoe dos opstarten onder XP???

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag het logo voor m'n BIOS veranderen maar dat moet met dos.
nou het probleem: als ik tijdens het opstarten op F8 druk zie ik geen dos staan :?
of bestaat dos niet meer onder win XP?. ohwja, het moet perse via dos dus ik kan niet dos in XP starten om het ff te klaren

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Zoeken diXie.HC! Maarre... vooruit nog 1 keer dan maar. DOS Flop maken!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Search gebruiken.

Maak ff een Win98 opstartdiskette..

Of doe in Win98 format a: /s

Of ga naar www.bootdisk.com

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Bucket
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 22:44
Of vanuit je explorer/verkenner met rechtermuisknop op floppy klikken en kiezen voor formateren... daar kan je dan weer kiezen voor bootable floppy!!

• apenstaartje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ja, er is geen DOS meer met XP... alleen een shell binnen XP, en dat zal je bios-proggy niet trekken.
Maar er is nog een mooi oude bewezen techniek die je kan helpen: een floppy die opstart met/naar DOS :)
Probeer maar iets van Format floppy en vink aan Create ms-dos startup disk.

geen zin zonder onzin

Verwijderd

windows 98 cd kan ook nog... 1001 en 1 mogelijk heden gebruik volgende keer de search maar eens

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Of leer de basis van computers voor dat je op tweakers.net gaat posten zonder de search te gebruiken.

www.beginnersweb.nl

nofi verder.. ik wil je alleen helpen ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit is zeker wel met de search te vinden ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.