USB kabel verlengd, maar......

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik heb een tijdje terug een Thermaltake Xaser5000+ gekocht.
Hier zit standaard front-usb bij. (alleen wel in losse stekkertjes die 1 voor 1 op het mobo moeten worden geprikt)
Nou was de kabel die hierbij zat te kort om op m'n moederbord te worden aangesloten.
Nou is de kabel inmiddels verlengd door het bedrijf wat deze kabels/kasten levert.
Krijg hem vandaag netjes terug via de post met een brief erbij dat het zo opgelost is.
Nou hebben ze de kabel verlengd middels een flatcable(tje) eraan te fabriceren.
Het koppelstuk is met een of andere lijm gesealed, alleen 1 stekkertje hangt nu los, een zwarte met daarop de txt: Shield.
Het pinnetje waar deze op zou moeten zitten is nog enigzins zichtbaar maar wel besmeurd met die lijm dus erop drukken gaat nu niet.
In m'n mobo-boekie staat wel de volgorde waarin de stekkertjes moeten worden aangesloten maar niet of de Shield hiervoor wel of neit gebruikt hoeft te worden.
Ik kan het bedrijf niet bereiken (en zijn pas na het weekend weer bereikbaar)en hoop dus dat jullie dit weten.
Is dat shield-kabeltje van belang of hebben ze deze expres los gelaten?
Hoop dat iemand hier wat duidelijkheid in kan scheppen.. Thnx

Verwijderd

botch job. terug sturen met niet-akkoord briefje erbij, vragen of ze het dit keer iets professioneler op kunnen lossen en dat je niet gedient bent van lijmacties waarbij ze ook nog het één en ander vergeten.

ik zou dit niet klakkeloos pikken van een professioneel bedrijf... lijm, indeed.

• ScooBY_DoO
M.a.w. dat losse kabeltje is wel degelijk van belang?
Het zou kunnen dat het express losgelaten is, zo ziet het er imho uit.
Het is een beetje een twijfelgevalletje.

• klaas33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
dat kabeltje heeft geen functie, wel slordig dat zij het hebben laten loshangen

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 10:31

TwoR

Gekleurde stippen

Heeft geen functie. Maar ik vind het nou niet echt een nette oplossing.

• ScooBY_DoO
Idd, niet erg netjes afgeleverd, maar works like a charm

Deze mag dus dicht

thnx
Pagina: 1