Een vreemd probleem, tijdens het opstarten van Windows XP krijg ik na het opstarten een lage resolutie opstartscherm te zien, echter voordat de opstartprogramma's daadwerkelijk opstarten meldt windows me alweer automatisch af, vervolgens word er automatisch weer geprobeerd me aan te melden, word ik weer afgemeld, enz. enz. totdat ik ten einde raad maar reset.
In de laatste bekende goede configuratie opstarten levert exact hetzelfde probleem op.
Als ik vervolgens in de veilige modus opstart kom ik bij het aanmeldscherm waar ik me kan aanmelden als administrator of gebruiker, als ik echter het wachtwoord invoer dat geaccepteerd wordt krijg ik de foutmelding dat ik me niet aangemeld kan worden bij Windows.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen zonder te formatteren?
In de laatste bekende goede configuratie opstarten levert exact hetzelfde probleem op.
Als ik vervolgens in de veilige modus opstart kom ik bij het aanmeldscherm waar ik me kan aanmelden als administrator of gebruiker, als ik echter het wachtwoord invoer dat geaccepteerd wordt krijg ik de foutmelding dat ik me niet aangemeld kan worden bij Windows.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen zonder te formatteren?