We spend our years as a tale that is told
Hiero kan je trouwens zien wie v/d DPC er al hun specs in hebben gepleurd http://24.72.9.177/newrc5/cpubase.php?sort=WU&contest=RC5&with=Dutch+Power+Cows
Neeeeeee nix blokjes sturen; je moet alleen even jezelf handmatig in het archief zetten zodat die hele lijst met [Dutch Powe Cows] geflood wordt
Dutchman: Is inmiddels gebeurd
Mzzl [dutch power cows]harrie_1
Mzzl [dutch power cows]harrie_1
Merkez
Verwijderd
he Flagg gooi eens [Dutch Power Cows] voor je naam, staat zo sloredig nu, enigste DPC-er zonder [Dutch Power Cows]
Het lijkt erop dat PcDealer overal 1 KKey/s heeft ingevuld ipv. 1 Mkey/s (1000 KKeys).
Lijkt een beetje langzaam zo...
Lijkt een beetje langzaam zo...
Ik heb 22 pc's tot mijn beschikking: PII 400's. Die produceren inderdaad 1.06 Mkeys.
Oh ik zie het! moet 1060 zijn.
Hoe kan ik die zooi SNEL updaten?
Oh ik zie het! moet 1060 zijn.
Hoe kan ik die zooi SNEL updaten?
Hmz...
als nu iedereen [Dutch Power Cows] voor zn naam zet, in die cpu-dbase, en ook meteen in je profile bij d.net, want ik zie er ook hier weer een aantal 'onjuiste'
Een aantal mensen hebben geen hoofdletters D P C gebruikt... wat erg slordig staat nu
als nu iedereen [Dutch Power Cows] voor zn naam zet, in die cpu-dbase, en ook meteen in je profile bij d.net, want ik zie er ook hier weer een aantal 'onjuiste'
Een aantal mensen hebben geen hoofdletters D P C gebruikt... wat erg slordig staat nu
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Pagina: 1