GF4 4200 geoxideerd door hoge case temp???

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 13:33

Adjo

my first vectrex...

Topicstarter
Heren,

ik wil even jullie opinie: de ventilator van mijn GF4 4200Ti van Inno 3D heeft het na amper 2 maanden begeven. Ik heb hem teruggestuurd naar de lverancier die meteen moeilijk begon te doen over de oor mij vermelde temperaturen

system: 38
CPU: 49

Heeft hem doorgestuurd naar de fabrikant en ze beweren beide dat de spoelen van de ventilator zijn geoxideerd als gevolg van veel te hoge temperaturen.

Nu lijken deze temps mij heel redelijk (het kan lager, maar ook veel hoger) Ik heb coolermaster CPU fan, en twee case fans.
Is dit nou een plausibel verhaal :?
Graag jullie advies / ervaringen

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
temps zijn prima (hoewel je wel ff moet vermelden dat het CPU temp is en niet de GPU temp)
verder lijkt het me sterk dat spoelen al na 2 maanden oxideren door een te hoge temp.

dit kan alleen als het heel vochtig is in je kamer, maar dat zou door diezelfde hoge temps ook snel opgelost moeten zijn

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Misschien functioneerde die fan op die kaart wel niet goed, wat dus uitliep op overhitting van je core en is die afgebrand, dus ze moeten niet zeuren.

Het feit dat ze dit gecontoleerd hebben lijk mij omdat die fan dus niet goed draaide...meer kan ik er ook niet van zeggen :)

Kortom, je hebt hoe dan ook gewoon recht op garantie naar mij idee, of doen ze daar niet moeilijk over :?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 09:49

Dit topic is gesloten.