[CS] Mogelijke cheat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:41
Ik speelde gister cs en was T op prodigy en zat te wachten op meer spelers. Ene M5 joined als ct en een teammate van mij joined als T, dus 2 tegen 1.

We schieten die M5 natuurlijk helemaal overhoop. Maar wat me opviel is dat die M5 een colt had terwijl hij net was begonnen.

2e ronde: M5 afgemaakt en weer een colt in z'n klauwen
3e ronde: bomb geplant, M5 schiet ons af maar defused niet, hij wordt gedood door de bomb en verliest hierbij weer een colt.
4e ronde: We knallen M5 weer af en alweer een colt....
5e ronde: M5 weer dood en weer een colt..

Heb ik het nu verkeerd of is dit gewoon niet mogelijk? Iemand die elke ronde sterft kan toch niet elke ronde een colt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
eerste ronde zou in princiepe kunnen, als jullie al bezig waren kan het zijn dat zijn start bedrag wat hoger ligt
maar na 5x zou dat wel op moeten zijn :X

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 22:12
SPV -> SGD

Lijkt me beter in SGD passen :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:35
volgens mij bestaat zo`n cheat echter niet.
kan het niet zijn geweest dat gewoon startmoney 16000 was ?
want dat heb je weleens op sommige severs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet gewoon mogelijk om in het script de prijzen van wapens te editen. Zou toch best kunnen? Het is jammer inderdaad dat CS zo misbruikt kan worden. Want de tijd waarin CS gewoon roeleerde is nu echt voorbij dankzij die klote cheaters.

Trieste figuren zijn dan cheaters :r dan zijn sukkeltjes die altijd maar een lame aantal frags halen en er niet tegen kunnen. Ik walg van cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
op sommige servers begin je met een colt en mischien speelde je tegen de admin die dan wel aan het cheaten was dus :)

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die cheat bestaat er.. je kan dan gewoon elke wapen kopen geld speelt geen rol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
1. Startmoney is gewoon 800.
2. Standaard config dus je begint gewoon met secondary handgun.
3. Het was geen admin.
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 15:05:
ja die cheat bestaat er.. je kan dan gewoon elke wapen kopen geld speelt geen rol
Lingod, hoe heet die cheat en hoe lang bestaat hij al want ik ben al een flinke tijd cs admin maar ik heb nog nooit zo'n cheat gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh volgens mij zit er hier wat achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wil je zo graag weten hoe die cheat heet enzo :?
Ik heb vervelende ervaringen met mensen die alles over cheats wilden weten en dan het liefst ook een download url om 'alleen maar te kijken hoe het werkt'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 15:20:
Waarom wil je zo graag weten hoe die cheat heet enzo :?
Ik heb vervelende ervaringen met mensen die alles over cheats wilden weten en dan het liefst ook een download url om 'alleen maar te kijken hoe het werkt'...
Jij denkt maar wat je denken wil zolang ik zelf maar beter weet. Ik wil alleen de naam weten om meer informatie te krijgen, hoe meer je van iets weet hoe sneller je het kan detecteren. Misschien is het mogelijk om deze cheat tegen te gaan door een aanpassing te maken aan de server.... (weet het zelf ook niet, deze cheat is nieuw voor mij.

Ow.. en voordat je het nog niet wist:

CHEATEN = Saai en Lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
pff dankzij die cheats vertrouwd niemand elkaar meer.

je wordt soms gebanned als je niks doet alleen omdat mensen je niet vertrouwen.
lingod: geef die arme jongen info over zijn cheatje, dan kan ie misschien kijken naar een fix.

als ie wil cheaten kan ie het toch wel zelf vinden, dus daarom hoe je het niet te laten :(

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Agrees with BasieP.

99% van de gamers cheat niet.

Laten we in godsnaam niet alle sociaal gedrag afschaffen wegens die 1% cheaters.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Diadem schreef op 20 November 2002 @ 15:33:
Agrees with BasieP.

Laten we in godsnaam niet alle sociaal gedrag afschaffen wegens die 1% cheaters.
1%?

ben je daar erg zeker van?

Mijn menig is meer dat 1% gepakt wordt maar dat er vele meer zijn die slim weten te spelen zodat het nooit te zien is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
Christ ik heb dit topic niet geopent om over het gebruik van cheats te praten. :{

Ik wilde alleen weten of deze cheat bestaat en er meer informatie over vinden. Klaar als jullie me niet vertrouwen vertel me dan iig hoe oud die cheat is en dat je er ook iets tegen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remi schreef op 20 november 2002 @ 15:12:
3. Het was geen admin.

Lingod, hoe heet die cheat en hoe lang bestaat hij al want ik ben al een flinke tijd cs admin maar ik heb nog nooit zo'n cheat gezien.
Ja ik speel al een tijdje niet meer, heb de 'mod' gespeeld vanaf de allereerste beta tot 1.3 en in 1.3 heb ik toen een aantal cheats gezien waarbij dat kon, heb die cheat zelf nooit gehad dus weet niet hoe het werkt (het script dan) of hoe het heet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Remi schreef op 20 November 2002 @ 15:12:
3. Het was geen admin.

[...]

volgens mij is dit een hele oude cheat je had de mogelijkheid om overal te kopen in het lvl en je had oneindig geld en je had de beschikking om 14 granaatjes te dragen.

deze cheat kon je alleen gebruiken als je admin was op srv.
dus je hebt waaschijnlijk op een server gespeeld zonder anti-cheat of tegene een cheatende admin (lijkt me logischer) of starmoney was wel gewoon 16000.
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 15:01:
Is het niet gewoon mogelijk om in het script de prijzen van wapens te editen. Zou toch best kunnen? Het is jammer inderdaad dat CS zo misbruikt kan worden. Want de tijd waarin CS gewoon roeleerde is nu echt voorbij dankzij die klote cheaters.

Trieste figuren zijn dan cheaters :r dan zijn sukkeltjes die altijd maar een lame aantal frags halen en er niet tegen kunnen. Ik walg van cheaters.
Nee dit kan niet zomaar (ten minste niet door scripten het zou heel misschien wel mogelijk zijn om een dll bestand te maken maar die kans is heel klein.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
weet je wat pas lame is, de bom planten in 2on1, HAHA en dan blaaten over een coltje.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
STIMPPYYY schreef op 20 November 2002 @ 15:48:
[...]

volgens mij is dit een hele oude cheat je had de mogelijkheid om overal te kopen in het lvl en je had oneindig geld en je had de beschikking om 14 granaatjes te dragen.

deze cheat kon je alleen gebruiken als je admin was op srv.
dus je hebt waaschijnlijk op een server gespeeld zonder anti-cheat of tegene een cheatende admin (lijkt me logischer) of starmoney was wel gewoon 16000.
Nee het was geen admin dat weet ik 100% zeker. En het startmoney was gewoon 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
RoVe schreef op 20 november 2002 @ 15:48:
weet je wat pas lame is, de bom planten in 2on1, HAHA en dan blaaten over een coltje.
Ik ben admin geen 1337 player die voor de hoogste score gaat. Speel jij maar lekker op je eigen manier dan doe ik dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 15:01:
Juist juist! Ik ben het helemala met je eens....
Cheaters verzieken het onine gamen gewoon....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd je mailbox de komende tijd even in de gaten, online cheats worden hier absoluut niet gewaardeerd :(

En bovendien is het op dit moment bijna niet meer mogelijk om te cheaten. 99% zijn nu secure.

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 21-11-2002 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat triest/lame en dergelijk is..?
als iemand de hele tijd zegt dat cheaters triest/lame zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel eens cheaters aanwezig ja, maar zoveel zijn het er niet.

Het bederf zit hem in het feit dat iedereen te snel denkt dat je een cheater ben als je even een paar HS's schiet. Ze roepen dan vaak snel cheater omdat CS zo cheat gevoelig is. Een echte cheater is toch wel heel goed van een standaard Cser te onderscheiden.....alleen als hij wallhack heeft is het moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 16:31:
Nee das niet triest, want cheaten is lame. Je bent wel lame als je de hele tijd zegt DAT iemand cheat, terwijl je geen bewijs of what so ever hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 16:31:
Stel je komt weer van school of je werk je gaat ff een potje gamen en iemand schiet met de meest onmogelijke schoten je overhoop. Dan kun je me niet vertellen dat je iemand niet uitmaakt voor een cheater / lamer....
Apocrypha schreef op 20 November 2002 @ 16:34:
[...]

Nee das niet triest, want cheaten is lame. Je bent wel lame als je de hele tijd zegt DAT iemand cheat, terwijl je geen bewijs of what so ever hebt.
Precies, als je daadwerkelijk kunt aantonen dat iemand cheat is het niet lame!
En ik weet zeker dat heel de non-cheating community dit zal be-amen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zker weet dat de startmoney 800 was, en dat hij een colt had meteen de eerste ronde al. Dan weet je toch ook zker dat ie cheat! :? Dat kan gewoon niet anders!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Moneycheat heb je bij mijn weten niet hoor... Misschien alleen met impulse 100 (?) als sv_cheats op 1 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote het dan ook niet!
En bovendien is het op dit moment bijna niet meer mogelijk om te cheaten. 99% zijn nu secure.
:r DDOS! :r
Ik heb geen CS, maar waar het op neer komt is dat ze wapens komen waar ze eigenlijk geen geld voor hebben?
Mischien klussen ze zwart bij :D

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 21-11-2002 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:34

Sick Nick

Drop the top!

Included Anti-Anti-Wh!

Sjonge jonge, anit anti wall hack :? :D Ze gaan wel erg ver tegenwoordig

gelukkig speel ik geen cs meer op public servers dus zal t me lekker aan m'n reet roesten hoeveel ze cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
zoiets had ik laatst ook in assault upc:
Ik was T in assault upc, we hadden de ronde gewonnen, iedereen van het andere team was dood, het was de 1e ronde, dus ik koop een ak en ren naar buiten en word afgeknald door een gast met een AK als CT zijnde, en hij had net de server gejoined, het was zijn 1e ronde, iets wat in mijn ogen dus totaal onmogelijk is, want normaal kunnen ct's geen ak's kopen, en dat stond ook zo ingesteld op die server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56

wat doe je man? mongool. |:( :r

En dit maakt het er niet beter op, zulk soort reacties hoef ik hier niet te zien :(

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 21-11-2002 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14
sv_cheats 1 op server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

CU2morO schreef op 20 november 2002 @ 23:34:
[...]

wat doe je man? mongool. |:( :r
iets genuanceerder mag ook wel :/

39

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

LOL dan ben je als admin wel heel erg fout bezig....
Zelfde als je sv_aim 1 heb aan staan :/

• Remi
Nope sv_cheats 1 en sv_aim staan uit.

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Heb je ook Nemesis Hook detection aan staan?
Want ik zag net op het TFC Admin forum dat Nemesis 2.0 uit en dat HLGuard deze niet detecteerd.....
Maybe dat Nemesis niet op CS draait (want ik speel geen CS, maar TFC), dat weet ik dus niet.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Ik heb dat trouwens ook wel es gehad hoor, 1ste ronde en meteen een tegenstander met een ak47 :?. Sterker nog, ik heb ooit een keer een vip met een colt zien rondrennen :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
bAdmuTs schreef op 22 November 2002 @ 03:06:
Ik heb dat trouwens ook wel es gehad hoor, 1ste ronde en meteen een tegenstander met een ak47 :?. Sterker nog, ik heb ooit een keer een vip met een colt zien rondrennen :?
Was dat toevallig met de betatest? Daar zat namelijk een bug in dat de vip gewoon wapens kon oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Dit is weer zo'n topic :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je niks boeiends heb te melden doe het dan niet!
Diadem schreef op 20 November 2002 @ 15:33:
Agrees with BasieP.

Ik weet niet in welk tijdperk je leeft, maar op de meeste servers is er altijd wel een cheater of een persoon die spontaan door muren heen kijkt (hetzelfde) te vinden. Ik denk dat je er nogal naast zit met je 1%.
En voor de mensen die idd cheaten: "Als je het spel niet kan! begin er dan helemaal niet aan" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

lol ik was op assault een keer leuk door de muren aan ut schieten, en de 3 rondes daarna schoot een gast van ct me 3x headdie door muur heen :X

toen zei ie dat ik ook moest wallhacken omdat ik hem door de muur heen had geraakt |:( :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Het is geen cheat.

Startte jij ook weer met een Pistol nadat hij joinde? of hield je je AK? Als jij je AK hield kreeg hij namelijk ook gelijk geld erbij. Da's een klein bugje in CS, omdat deze dan niet restart maar de CT laat winnen. Komt geregeld voor.
Tevens is het zo dat als je de 2e ronde achter elkaar verliest, dat je dan meer geld krijgt dan de 1e keer dat je verliest. 3e keer same story.

visit #SNg.crew en #o8s @ quakenet

[ Voor 3% gewijzigd door n0kn0k op 22-11-2002 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
n0kn0k schreef op 22 november 2002 @ 12:53:
Het is geen cheat.

Startte jij ook weer met een Pistol nadat hij joinde? of hield je je AK? Als jij je AK hield kreeg hij namelijk ook gelijk geld erbij. Da's een klein bugje in CS, omdat deze dan niet restart maar de CT laat winnen. Komt geregeld voor.
Tevens is het zo dat als je de 2e ronde achter elkaar verliest, dat je dan meer geld krijgt dan de 1e keer dat je verliest. 3e keer same story.

Yep.... tis gewoon een bug.
Dit sloeg dus op al die onboeiende cheat verhalen. Ook al is het is geen bug so what. Je doet er niks aan.
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 12:33:

als je niks boeiends heb te melden doe het dan niet!
Je kan me ook gewoon negeren :z

(Ja ik heb slecht geslapen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Laten we het is uitrekenen :).

1ste ronde: Allereerst krijgt hij (M5) $3250+$800 (win ronde) omdat ie joint (bug van cs!).
Totaal: $4050. Hij koopt colt: $3100. Hij houdt $950 over (vanuit gaande dat hij verder niks koopt).
2de ronde: hij krijgt $1400 voor verlies ronde. Totaal: $1400+$950=$2350. Hij kan geen colt kopen.
3de ronde: hij krijgt $1400 + $500 (2 rondes achter elkaar verloren) + $2350 = $4250. Hij krijgt ook in deze ronde, 2 x $300 (voor het afmaken van jullie ;)).
Totaal: $4250+$600=$4850.
enz. enz.

Kortom niet echt mogelijk om in ronde 2 nog een colt te hebben, zelfs al zou hij alleen een colt kopen. Maar dan ligt het er maar net aan hoeveel hij gekregen zou hebben in de 1ste ronde...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Mr_UnAnimouS schreef op 22 november 2002 @ 13:13:

1ste ronde: Allereerst krijgt hij (M5) $3250+$800 (win ronde) omdat ie joint (bug van cs!).
Totaal: $4050. Hij koopt colt: $3100. Hij houdt $950 over (vanuit gaande dat hij verder niks koopt).
2de ronde: hij krijgt $1400 voor verlies ronde. Totaal: $1400+$950=$2350. Hij kan geen colt kopen.
3de ronde: hij krijgt $1400 + $500 (2 rondes achter elkaar verloren) + $2350 = $4250. Hij krijgt ook in deze ronde, 2 x $300 (voor het afmaken van jullie ;)).
enz. enz.

Kortom niet echt mogelijk om in ronde 2 nog een colt te hebben, zelfs al zou hij alleen een colt kopen. Maar dan ligt het er maar net aan hoeveel hij gekregen zou hebben in de 1ste ronde...
sommige server krijg je ook andere hoeveelheden geld ensow bij verlies...

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

YakuzA schreef op 22 november 2002 @ 13:28:
[...]

sommige server krijg je ook andere hoeveelheden geld ensow bij verlies...
Das waar. Dan is het niet te berekenen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
Mr_UnAnimouS schreef op 22 november 2002 @ 13:13:

enz. enz.

Jah alleen hoeveel rondes heeft de topicstarter al rondgelopen :p maybe was het wel de 3e ronde. Vergeet niet dat je dan meer geld krijgt :)

Ik zal dit vanavond wel ff thuis gaan testen hoeveel het ook al weer precies was, heb het ooit al eens gedaan. Overigens is het dacht ik niet aan te passen hoor. Zit gewoon in CS ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

n0kn0k schreef op 22 November 2002 @ 12:53:
Het is geen cheat.

LOL alweer een bug ;)
Nee, maar de HL Engine heeft ook wel eens de neiging om slecht gecompileerde maps (lees: custom maps) zo were te geven dat als 2 blokken tegen elkaar aan staan in WorldCraft (dus geen leak), dat die ingame 1 unit / pixel uit elkaar staan, dat betekent dus dat de game 'denkt' / ziet dat er een open ruimte is tussen de blokken / muren en daar kun je dus met veel gepier door heen schieten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja die smerige cheaters ook altijd! foei toch..

btw, hoe meer jullie zeiken hoe harder ze gaan cheaten, t is maar waar je je druk om kan maken, ik speel dagelijks CS en ik kom tegenwoordig nog nauwelijks cheaters tegen.. Kwestie van goede servers uitzoeken..

er zijn veel spelertjes die net een half jaartje spelen en alles wat maar enigszins een goede score heeft voor cheater/AWM lamer/<insert random rant> uitmaken, daar erger ik me pas kapot aan, maargoed gelukkig is er de mute functie.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het probleem niet, als je weet dat iemand cheat en je vind dat niet leuk dan doe je dit:
code:
1
tilde ~  exit

Probleem opgelost.
Haal een admin, post op een forum, do whatever it pleases you to do.
Vechten tegen een cheater is vechten tegen de bierkaai, (als er geen toezicht is)

offtopic:
freestylah, i kill cheaters without cheats, admin_banforlife id, as they rock the microphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Houd je mailbox de komende tijd even in de gaten, online cheats worden hier absoluut niet gewaardeerd :(

MIS!!!!

het is wel degelijk mogelijk om te cheaten.
ik ken een aantal sites waar je zo cheats kan downloaden die secure zijn :|
ik haat cheaters die lui verzieken alltijd het hele spel
en het kloote is dat als je weet dat ze cheaten en dan zeggen andere dus weer van niet en dan wordt het ook heel moeilijk een goede demo te maken :(
Ik WALG GEWOOn VAN DIE LUi, echt zielig hoe kan je jezelf dan ooit laten vertoonen op een lan of tournemant als je er geen reet van kan maar @home op i-net wel vet goed bent :/

Kijken we ff een beetje uit met wat we quoten ? :)

[ Voor 14% gewijzigd door M@NIC op 22-11-2002 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Edit:
Opgelost. :)

[ Voor 91% gewijzigd door bazs2000 op 22-11-2002 18:11 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op 22 November 2002 @ 15:58:
hoe kan je jezelf dan ooit laten vertoonen op een lan of tournemant als je er geen reet van kan maar @home op i-net wel vet goed bent :/
Om maar niet te spreken van 'top' clans die online allles erbij roelen en het op een LAN 'ineens' verleerd zijn.. Ik zal geen namen noemen maar dat is in t verleden vaak genoeg voorgekomen..

Maarja cheaten is duidelijk afgenomen als je het vergelijkt met enkele jaren terug, toen t nog gewoon mogelijk was voor een niet nader te noemen clannetje uit het noorden om #1 van NL te worden met members die spikes en wh en alles er op en eraan hadden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

FuTaL schreef op 22 November 2002 @ 19:41:
waar
maken
jullie
je
nou
druk
om
:X
..... 2 redenen om deze opmerking te posten:

1. Je speelt nooit online....
2. Je speelt een spel waarmee gewoon weg niet te sjoemelen valt (like dammen op internet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 17:51:
[...]
Om maar niet te spreken van 'top' clans die online allles erbij roelen en het op een LAN 'ineens' verleerd zijn.. Ik zal geen namen noemen maar dat is in t verleden vaak genoeg voorgekomen..

Maarja cheaten is duidelijk afgenomen als je het vergelijkt met enkele jaren terug, toen t nog gewoon mogelijk was voor een niet nader te noemen clannetje uit het noorden om #1 van NL te worden met members die spikes en wh en alles er op en eraan hadden :X
idd het is cker afgenomen, maar het mooet gewoon helemaal afgelopen zijn met die kut cheaters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten die gozerts een ban op alle fora geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 00:28:
Ze moeten die gozerts een ban op alle fora geven!
Nee, de server admins moeten beter de blacklists bijhouden....
Doe ik ook met onze ClanServer (TFC server), ik krijg 2x in de week de blacklist en die werk ik dan bij op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Er zit nog een bug in CS: zo werkt die:

Je kiest of je T of CT bent
Bij de model selection kies je niets

Je zit dan in je team zegmaar, alles werkt zoals altijd. Als je team wint zul je lekker veel centen krijgen. Maar je kunt niet dood want je zit nog niet in het spel. Als je dan je model kiest na 2 potjes heb je lekker geld!

[niet dat ik dat doe. Ik kan niet wachten om iemand door z'n kop te schieten met m'n handgun :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
hud_saytext_time 0 doet wonderen :p

Heb ook al ruim een jaar geen cheaters gezien. Ik speel dan ook haast nooit public maar alleen wars en pcw's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Laatst online: 24-02-2023
pierre-oord schreef op 23 November 2002 @ 15:39:
Er zit nog een bug in CS: zo werkt die:

Je kiest of je T of CT bent
Bij de model selection kies je niets

Je zit dan in je team zegmaar, alles werkt zoals altijd. Als je team wint zul je lekker veel centen krijgen. Maar je kunt niet dood want je zit nog niet in het spel. Als je dan je model kiest na 2 potjes heb je lekker geld!

[niet dat ik dat doe. Ik kan niet wachten om iemand door z'n kop te schieten met m'n handgun :D ]
Ik heb dit nog niet getest maar als het waar is dan zal ditr het zeker wel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 17:51:
[...]

eMMen toevallig :p

btw tegenwoordig durf ik wel te stellen dat de hele top10 van NL clean speelt. Ze komen elkaar vaak genoeg tegen op LANs
Pagina: 1