Toon posts:

Nieuw Pentium II-moederbord nodig, waar te koop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien het verkeerde subforum maar ik denk van neit.
Weet iemand nog een pc zaak die Pentium 2 moederbordjes verkoopt ? Hier in huis ie namelijk stuk, het moet een Slot 1 zijn.
De lokale pcboer verkoopt em voor 95 euro, maar dat vinden we wat aan de hoge kant.
Mag ook via internet te bestellen zijn....

Heb de search gebruikt en kan ook via google niets vinden

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 23:48

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Verwijderd

www.mr-at.nl
hebben ze er een voor 45 euro

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zulke mobo's kun je tegenwoordig nog bijna alleen maar tweedehands krijgen.. Check daartoe gewoon het vraag & aanbod gedeelte van Tweakers.net.

Tip: in HCC verkopen ze ook vaak magazijnresten waaronder hoogstwaarschijnlijk PII plankjes ;)

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 20 November 2002 @ 14:07:
Zulke mobo's kun je tegenwoordig nog bijna alleen maar tweedehands krijgen.. Check daartoe gewoon het vraag & aanbod gedeelte van Tweakers.net.

Tip: in HCC verkopen ze ook vaak magazijnresten waaronder hoogstwaarschijnlijk PII plankjes ;)
HCC is volgens mij niet in mijn buurt :(
ik heb PII 350 :(
Maar goed, ik heb al wat bedrijven in deze omgeving afgebeld: nee hebben we niet, of Ja voor 95 euro :r

http://www.tweakers.net/aanbod/72270 voor 50 euro ex verzenden
**OOPS, FOUTJE**

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
zelfde soort vraag waar ze nog voodoo kaarten verkopen.
Product is uit de handel + oud, niemand wil het meer dus moeilijk te krijgen voor meestal een te hoge prijs....
2de hands artikelen afzoeken en HCC kan je doen maar dan heb je de kans dat je met 2 kapotte boarden zit omdat je 9 van de 10 keer geen garantie krijgt.....

Verwijderd

Op de PC-beurs(die elk weekend in een of andere stad staat)lagen er pas vrijveel Slot 1 mobootjes van Jetway of Gigabite voor €45 per stuk.Die waren voor zowel P2 als P3 geschikt.

Verwijderd

Voor ietsje over de 95 euro krijg je al een K7s5a + 1600+ XP... dan zou je dat beter kunnen doen. Je kunt zelfs je geheugen meenemen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 14:35:
Voor ietsje over de 95 euro krijg je al een K7s5a + 1600+ XP... dan zou je dat beter kunnen doen. Je kunt zelfs je geheugen meenemen.
Ja daarom, dat zei ik ook al tegen mn moeder... kan je net zo goed ff meer uitgeven en dan meteen wat sneller systeempje dr van maken
Zolang ik dit maar mee kan nemen:
64 mb ram (waarschijnlijk wel)
hdd (altijd)
Agp video (ook natuurlijk)
en alle kaarten (maja dat gaat ook lukken, pci)

Maar ja mn moeder begint altijd maar: kan je niet alleen dat mobo regelen zo goedkoop mogelijk en als je dan zegt: ja tis bijna niet meer te verkrijgen dan zucht ze en doet ze net alsof t mijn schuld is dat ze die dingen neit meer hebben :+

Verwijderd

Topicstarter
JA !! die winkel zocht ik dus al , maar kon er niet meer op komen!

Thx ! :7

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

je moet natuurlijk je moeder niet wijzer maken dan ze al is! Ik bedoel: zeg gewoon dat het niet meer te verkrijgen is en koop een nieuw moederbord met nieuwe proc!

aAarGhh

Verwijderd

Topicstarter
jellyshock schreef op 20 november 2002 @ 14:45:
je moet natuurlijk je moeder niet wijzer maken dan ze al is! Ik bedoel: zeg gewoon dat het niet meer te verkrijgen is en koop een nieuw moederbord met nieuwe proc!
LOL, dat gelooft ze toch niet. Zegt ze: nou neem dan die van 95 euro maar hoor, niet meer kopen dan noodzakelijk is :P
(Straks is de voeding ook naar de klote :D)

Verwijderd

zet je vraag op vraag en aanbod. Je krijgt geheid 2 of drie aanbieders. Ben zelf op zoek geweest naar een AT slot 1 bord (is f*#*ing moeilij aan te komen) maar als je een atx zoekt kun je er via vraag en aabod makkelijk een krijgen voor 20 tot 35 euro

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 17:25:
zet je vraag op vraag en aanbod. Je krijgt geheid 2 of drie aanbieders. Ben zelf op zoek geweest naar een AT slot 1 bord (is f*#*ing moeilij aan te komen) maar als je een atx zoekt kun je er via vraag en aabod makkelijk een krijgen voor 20 tot 35 euro
Is niet meer nodig, heb van mn moeder toestemming om die van 95 euro te halen :X
Mag het topic wel open blijven? kanik jullie hulp vragen als het niet lukt :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 14:42:
[...]

Maar ja mn moeder begint altijd maar: kan je niet alleen dat mobo regelen zo goedkoop mogelijk en als je dan zegt: ja tis bijna niet meer te verkrijgen dan zucht ze en doet ze net alsof t mijn schuld is dat ze die dingen neit meer hebben :+
Ik ken dat. Het is hier hetzelfde. (Maar dan bij m'n tante's PC.)

Die 64 MB zou ik niet meenemen. Koop voor 29 euro 256 MB, en later een wat betere VGA kaart (Ti-4200 of zo, of een 2de hands GF3), en je kunt nog lekker met dat systeem gamen.
Is niet meer nodig, heb van mn moeder toestemming om die van 95 euro te halen
Stom eigenlijk. Kon je je moeder echt niet overtuigen dat voor een heel klein bedrag meer een veel snellere PC kan worden gebouwd?

k7s5a: 65
Duron 1300: 45

Samen 110. 15 euro is toch niet onoverkomelijk? Trek nog eens 29 euro uit, en je hebt 256 MB...

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 20:13:
[...]

Ik ken dat. Het is hier hetzelfde. (Maar dan bij m'n tante's PC.)

Die 64 MB zou ik niet meenemen. Koop voor 29 euro 256 MB, en later een wat betere VGA kaart (Ti-4200 of zo, of een 2de hands GF3), en je kunt nog lekker met dat systeem gamen.
Ja ik denk ook dat z'n moeder dolgraag lekker wil kunnen fraggen in UT2003 8)7 :+

"It certainly appears so..."

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mja, dit loopt way off-topic..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.