Toon posts:

Monitor almost dead..

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn monitor zit nu al een tijdje te flippen. Wat kan ik het beste ervoor terug kopen? CRT monitor of TFT? En eventueel welk merk....

• furby_nl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 09:56

furby_nl

(\/)/\(\)|/\C

Wat versta jij onder 'flippen' ? Trillend beeld, vage kleuren o.i.d. -> graag wat specifiekere informatie :)

// Asus P4P800 SE // Pentium 4 2.8 GHz // 512 Mb DDR PC3200 // 200 Gb WD2000JB 7200 RPM // 80 Gb WD800BB // Asus V9520 Geforce FX // 17" NEC MultiSync 75F // Logitech Z-640 5.1 //

Verwijderd

Topicstarter
Trillend beeld, valt af en toe uit, ...

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 10:31

TwoR

Gekleurde stippen

tja ligt eraan wat je met je monitor wilt en hoeveel je er aan moet uitgeven. Ik heb hier nu een LG L1510S staan is een heel goed TFT-tje maar ook achter mijn 19 " IIyama vermaak ik me prima dus wat wil je en wat heb je er voor over.

• furby_nl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 09:56

furby_nl

(\/)/\(\)|/\C

Heb ik ook gehad met een Panasonic Panasync 4G -> trillend beeld, kleuren waren ontzettend donker (zelfs als je de brightness op maximaal zet). Ik heb hem daarna ter reparatie aangeboden aan een TV-zaak bij ons in de buurt, maar de mensen daar hadden geen electrisch schema van de monitor dus konden ze hem daar niet reparen.

De monitor heb ik daarna niet meer naar gekeken, heb nu een (2e hands) Dell 17" trinitron scherm gekocht.. 8)

// Asus P4P800 SE // Pentium 4 2.8 GHz // 512 Mb DDR PC3200 // 200 Gb WD2000JB 7200 RPM // 80 Gb WD800BB // Asus V9520 Geforce FX // 17" NEC MultiSync 75F // Logitech Z-640 5.1 //

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 22:39

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Ikzelf geef als ik mag kiezen de voorkeur aan CRT, vind het gewoon fijner om mee te werken.

Maar dat is echt een persoonlijke mening, maar net wat je zelf wilt, wat je budget is en waar je hem voor gebruikt..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Hangt er inderdaad ervan af wat je wilt gaan doen. Vraag jezelf eerst af of je het geld eraan wilt besteden of dat je liever voor een wat default oplossing kiest.

De tft wordt geprezen om zijn gewicht en smalle vorm. Uitermate geschikt als je naar een LAN-Party gaat. Maar over het algemeen is het gamen op een crt (dan ook echt zo'n platte) veel natuurlijker qua kleuren (zullen vast mensen zijn die een tft weer natuurlijker).

Als je niet zo veel achter je pc doet zou ik maar gewoon een crt kopen ... 17 inch.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Dit kun je makkelijk zelf bepalen.. En als je het niet zo kunt bedenken, ga dan gewoon eens wat monitoren bekijken in een winkel ofzo. Dan kun je zelf wel bepalen wat je nou wilt.. (Dit is namelijk allemaal een persoonlijke smaak).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.