Toon posts:

Playstation 2 sloopt spel GTA Vice City !!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn playstion 2 heeft de dvd van GTA Vice city kapot gemaakt .

GTA vice city veroorzaakte altijd all veel gelaad bij de Playstion 2 . dat zal wel zo horen. gta 3 hoefde tijdens het spel niet te laden. Ik was ff gta vice city aan het spelen en toen liep ie vast . ik ff resetten maar spel deed niks meer . spel eruit gehaald en toen zaten er allemaal zo'n vlekken/beschadigingen op.
dus het probleem zal wel bij de playstation 2 liggen .

maar wat moet ik doen ? terug brengen en zeggen dat mijn playstation 2 het spel heeft gemold . ik zou wel graag bijde vergoed willen :(

Verwijderd

Topicstarter
(je hoorde de dvd speler laden)

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:56
Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel waar je dat spel gekocht hebt (als mogelijk natuurlijk), als je nix vreemds met je PS2 hebt uitgehaald (Niet geschud tijdens het laden :P oid) dan zouden ze toch het spel moeten ruilen

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:56

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> SPV

Verwijderd

Topicstarter
mijn playstion is helemaal origineel . na dat ik hem had gekocht op video recorder gezet en verder nooit meer verplaatst

Verwijderd

Topicstarter
maar de PLAYSTION 2 HEEFT DIT AAN gericht . dus er zal ook wel iets mee zijn . ik zou eigelijk een nieuwe playstion 2 willen heb en natuurlijk gta4 . ALS ik alleen gta vice vergoed zou krijgen zal de playstion 2 mischien hem wwer mollen

Verwijderd

toen ik topictitle las dacht ik eigenlijk dat je vond dat de PS2 beter was dan de xbox ofzo met vice city ..

Verwijderd

Topicstarter
neee xbox is natuurlijk nieuwer en beter

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
gamepad, maak eens gebruik van de edit-knop...

En gewoon ff terug naar de winkel...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:09
Teruggaan naar de winkel -> probleem opgelost, mits het nog onder garantie valt, anders zul je moeten gaan betalen.

En gebruik idd je edit knop wat vaker, zoals Saekerhett al zegt :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.