Toon posts:

installeren oude flash plug-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
om te testen of mijn flash-check werkt wil ik een flash4 plug-in installeren. bij http://www.macromedia.com.../documents/oldplayers.htm heb ik de files gedownload, en een plug-in uninstaller, maar het is mij niet duidelijk hoe ik de oude player moet installeren.

de files die je krijgt van MM zijn een .ocx en een .inf bestand;
bij de manual uninstallation wordt wel uitgelegd dat je de nieuwe versie van deze bestanden moet verwijderen, dus ik wilde de versie4-bestanden gewoon op de plek zetten waar de MX-bestanden stonden. dat werkt dus niet.

weet iemand hoe het wel moet?

• johnny7
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-11-2023
rechterknop op .inf bestand en dan install?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op dezelfde plek zetten, vervolgens rechtklikken op .inf bestand en "install" selecteren?

[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 20-11-2002 13:09 . Reden: D@mn, sneller op submit klikken :P ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
wanneer je de .inf gebruikt om hem te installen (dat krijg je overigens met ex-mac gebruikers, die denken nooit aan de rechter muisknop) zet hij het .ocx bestand wel op de juiste plaats, maar toch kun je dan geen flash bekijken in de browser...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Als je wilt weten of je Flash check werkt.. neem dan als basis gewoon een goed geteste check als die van Mook.. Die is zwaar bloated en is tot een paar regels terug te brengen, maar werkt perfect onder IE/Mac

Verwijderd

Topicstarter
goed geteste check als die van Mook
wie is mook?
ik heb mijn check overigens inmiddels laten checken door iemand die nog flash4 had, en hij werkt goed, maar ben toch wel nieuwsgierig waarom ik de oude plug-in niet geïnstalleerd krijg...

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Op de Macromedia pages wordt geadviseerd eerst de oude te de-installen.

Mag ik dan van de gelegenheid gebruik maken om Gemal z'n Flash checker even te promoten? ;)
Bij deze.
Zelfs de subversie is dan niet meer veilig :)

www.jurgroessen.nl

Pagina: 1