Ik heb een vraag die ik heel kort kan stellen:
Hoe krijg ik 2x between in een string ?!
De string ziet er ongeveer zo uit :
ik wil dus selecteren waar produkt produkt is EN waar capaciteit tussen onder en boven ligt EN waar prop tussen valueup en valuedown ligt. Dit werkt uiteraard niet.
Dit heb ik ook geprobeerd
apparaat is de tabelnaam en volg is het volgnummer. Prop, produkt en capaciteit zijn velden in de database.
Hoe krijg ik 2x between in een string ?!
De string ziet er ongeveer zo uit :
code:
1
| SELECT * FROM [" & apparaat & "] where " & prop & " = BETWEEN " & valueup & " AND " & valuedown & " AND (SELECT * FROM " & apparaat & " WHERE produkt = '" & produkt & "' AND capaciteit = BETWEEN " & onder & " AND " & boven & " order by volg asc) |
ik wil dus selecteren waar produkt produkt is EN waar capaciteit tussen onder en boven ligt EN waar prop tussen valueup en valuedown ligt. Dit werkt uiteraard niet.
Dit heb ik ook geprobeerd
code:
1
| SELECT * FROM [" & apparaat & "] where " & prop & " = BETWEEN " & valueup & " AND " & valuedown & " AND produkt = '" & produkt & "' AND capaciteit = BETWEEN " & onder & " AND " & boven & " order by volg asc |
apparaat is de tabelnaam en volg is het volgnummer. Prop, produkt en capaciteit zijn velden in de database.