[Aldi] HP Deskjet 3816 printer

Pagina: 1
Acties:

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Hej All, m'n pa kwam zojuist met deze printer aanzetten, heeft hij bij de Aldi gehaald. Ik heb op het moment een deskjet 720C. Is het een hele verbetering in performance (zwart / minuut :)) en kwaliteit? Heeft een van jullie toevallig ervaring met deze printer?
Bron:

HP kleurenprinter
HP 3816

- 4800 x 1200 dpi op fotopapier
- 600 x 600 dpi zwart
- tot 9 pag. zwart
- tot 7.5 pag. kleur
- incl.printerkabel en zwart- en kleurpatroon

per stuk
99.99

Opgelet: Deze artikelen verkopen wij tijdelijk
Zet- en drukfouten voorbehouden
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/BILD05.JPG

Verwijderd

Volgens mij is dat dezelfde als de 3820.

• zork
Zo ziet ie er wel uit jah, maar is het iets...? Kan er niets van vinden hier :(

Verwijderd

is exact dezelfde. net als de vorige (916C, da's gewoon de 960C) dat wordt gedaan omdat je in sommige europese landen (oa duitsland) nooit producten onder de prijs mag verkopen (denk aan de wettelijk vastgestelde aanbiedingsweken). als je hem iets anders noemt mag het dus wel.

iemand uit mijn klas heeft hem vandaag gehaald en is gewoon een goede printer. doet wat er beloofd wordt. enige nadeel zal wel weer zijn dat je hem na een jaar of 3-5 moet vervangen, omdat alle hp deskjets nou eenmaal erg veel last van slijtage hebben. maarja, voor de prijs van 2 inktcartridges (die je er ook nog bij krijgt) zou ik het niet laten.

*gunhead zegt: niemand zegt dat de bijgeleverde cartridges ook helemaal vol zitten.*

• zork
Nah, ik heb de printer inmiddels aangesloten en 2 fotootjes van een van m'n katten uitgeprint (waren goede foto's). Ik moet zeggen: zeer strakke kwaliteit! Had 'm op hoogste kwaliteit ingesteld, maar volgens mij kan ik nog instellen dat ie meer inkt ed mag gebruiken. Oftewel: het kan nog beter, terwijl het nu al zeer strak is :)