Toon posts:

Sorry!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hierbij wil ik even mijn excuses aanbieden voor de opschudding!!

ik wist niet dat dit niet door de beugel kon!!

zo heel lang post ik hier nog niet op GoT.

ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven.

greets Athlonman

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Voor straf moet je van de week 5 extra koeien uitzetten[/quote]voor vergeving weet je dus wat je te doen staat ! :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/ruinkai/spam1.gif ----->Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/ruinkai/biggrininvasion.gif
Oke dan kunnen we nu weer vet gaan grazen

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Athlonman:

Het zij je wat mij betreft vergeven.

En nu grazen!!!

LinkedIn WoT Cash Converter

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<h4>De Faq:</h4>

Mijn website is de beste van de hele wereld, en ik wil iedereen daar de hele tijd van op de hoogte stellen.

En dat zien wij als spammen... Ook zoiets wat niet gewenst is. Als je een homepage hebt, vul die dan gewoon in bij je Profile. Is er iemand geinteresseerd in je pagina, dan haalt diegene het wel uit je gegevens of klikt op dat mooie huisje. Het posten van je URL onder elk bericht werkt irriterend en wordt niet gewaardeerd.
Als je een nieuwe pagina hebt gebouwd of een bestaande hebt veranderd en je wilt anderen om een mening vragen, dan kan dat in het Webdesignforum. Het posten van je URL mag daar wel, zij het mondjesmaat.
Los daarvan; het kan niet de beste site van de hele wereld zijn: dat is nog altijd deze.

Verwijderd

Topicstarter
kijk nu is het duidelijke taal!!!

En ik begrijp nu de ergenissen ook wel!

see ya

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 00:00 schreef Athlonman het volgende:
kijk nu is het duidelijke taal!!!

En ik begrijp nu de ergenissen ook wel![/quote]K dan :D

Pagina: 1