Toon posts:

Welke Viper 770 heb ik ???

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wil mijn Viper 770 tnt2 32 mb kaart flashen maar weet niet wat voor een dat ik heb op
http://zoiah.m3dzone.com/ staan 3 kaarten 1 weet ik zeker dat ik niet heb de ultra maar welke van deze twee heb ik of hoe kom ik daar achter
Viper V770 Revision A
Viper V770 ???

Verwijderd

Je kan het zien aan je memory frequentie. de een is 143 en de ander 150 mhz

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem al een keer geflashed maar weet niet zeker met welke kan het zijn dat ik mischien de verkeerde heb gebruikt, kan ik het niet aan iets anders zien op de kaart zelf of zo????

Verwijderd

Zover ik weet niet, maar ik denk dat je een revision a hebt, want dat is de meest gebruikelijke.

Verwijderd

Als je de computer opstart, wordt de BIOS van de Grafische kaart als eerste weergegeven, als je snel bent, gauw opschrijven...

www.angelfire.com/rnb/HardwareXpoUS

Verwijderd

Topicstarter
Leuk maar ik heb mijn bios al een geflashed maar weet niet meer met welke, bijna een jaar geleden maar mijn computer is de laaste tijd zeer instabiel dus ben aan het zoeken naar een oplossing (loopt vast in spellen) heb alles bijna al een keer vervangen bahalve grafische kaart. dus kan het zijn dat ik hem mischien verkeerd geflashd heb.
heb hem gekocht in oktober vorig jaar op een computer beurs was zo'n oem, kosten toen 399,- geloof ik

Verwijderd

Topicstarter
Kan mij iemand helpen ik wordt helemaal gek van mijn blauwe schermen, help ga een nieuw mobo en proccesor halen maar weet niet of ik ook een nieuwe grafische kaart moet kopen??!!?!! maar kan het dus zijn dat ik hem verkeerd gefashed heb en dat ik hem dus overclockt heb zonder dat ik dat wilde??

Verwijderd

Topicstarter
Er is toch wel iemand die mij kan helpen please loopt van geen kanten 1 week ME en hij is weer brak ..

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 09:31
ah, het licgt dus niet aan je videokaart. Winme is gewoon kut.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem

Verwijderd

Ik heb een keer mijn Diamond Viper 550 geflashed met een nieuwere BIOS, ging er ook trager op worden.

Maar er was geen oude BIOS meer, dus geen weg terug.

Verwijderd

Topicstarter
Wat doe ik hier nu aan, win98se en win ME lopen allebei niet stabiel.

Weet niet waar het aan ligt, maar denkt video kaart heb nl. alles er al eens uit gehad behalve Video kaart. :(:(:(:(:(:(
Pagina: 1