Tijd van werken, tijd van rusten
pfft Start - Instellingen - configuratiescherm - gebruikers - wijzigen - naam wijzigen
start--> instellingen--> configuratiescherm--> gebruikersaccounts
dit is toch echt zo simpel dat je het zelf had kunne uitzoeken
edit: oeps typo
dit is toch echt zo simpel dat je het zelf had kunne uitzoeken
edit: oeps typo
ja dit had ik zelf ook al gevonden
maar daar staat niet de naam die wordt aangegeven bij taakbeheer -- gebruikersnaam
maar daar staat niet de naam die wordt aangegeven bij taakbeheer -- gebruikersnaam
ben je wel als een administator ingelogd, dan kan je alle profielen veranderen en als je als gewone user bent ingelogd alleen je eigen, dus je zou eff kune probere om als admin in te logge
ik ben als admin ingelogd
maar de naam die ik wijzigen bij de gebruikersaccouints is niet de naam die aangegeven staat bij de processen. Hier staat wel dat het de gebruikersnaam is.
maar de naam die ik wijzigen bij de gebruikersaccouints is niet de naam die aangegeven staat bij de processen. Hier staat wel dat het de gebruikersnaam is.
Sorry hoor, maar dit is toch te basic om op GoT te gaan bespreken. User aanmaken met juiste accountnaam en overige gegevens (of gegevens admin aanpassen), uitloggen, inloggen als de juiste user.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()