Toon posts:

[Nokia] 8310 standaard frontje

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, ook ik moet kiezen tussen de 6510 en de 8310, maar ik laat mijn keuze afhangen van het standaard frontje wat je bij de 8310 krijgt.
Als dit die roze is dan neem ik hem dus niet, want 30€ voor een ander frontje is echt te gek. Is het die blauwige dan wel.

Mijn vraag:

Wat is de standaard kleur van het frontje (zoals geleverd) voor de 8310?

(ik bestel hem via ben, dus ik krijg geen speciale variant gewoon de normale)

ALvast bedankt.

Verwijderd

Moet je eens in de folder kijken en die frontjes kan je op de markt vast wel goedkoper krijgen denk ik.

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:24
Blauw (er zijn 3 standaard kleuren maar meestal krijg je de blauwe) Oh ja ik zou trouwens toch gewoon voor de 6510 gaan hoor. Mooier display en geen gez**k met je software!

suc6
:Y)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:20

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Je kan de 8310 in zes verschillende kleuren standaard kopen. Waaronder ook de Blauw/Witte, de Blauw/Rode en de Zwart/Blauw/Witte....Keus genoeg dus....

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
Oh my }:O , dus het is nog random frontje ook (van die standaard dan).
Dus je kan ook met een mooie paarse eindigen |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg hem via de blijf bij BEN actie, dus ik ken alleen een vinkje aanvinken en hem dan een week of 2 later bij het postkantoor ophalen...... Soort russisch roulette dan..

If ($kleur!="blauw"){
action(oops, gevallen);
}else{
action( 8) );
}

Die eikels geven je niet de kans om een specifieke kleur te kiezen 8)7

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:21

bonzz.netninja

Niente baffi

8310 kan gelevert worden of in rood, zwart of wit (waarbij zwart eigenlijk blauw is met de backlight

o en we hebben ze nog op voorraad

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 12:26:
Ik krijg hem via de blijf bij BEN actie, dus ik ken alleen een vinkje aanvinken en hem dan een week of 2 later bij het postkantoor ophalen...... Soort russisch roulette dan..

If ($kleur!="blauw"){
action(oops, gevallen);
}else{
action( 8) );
}
Je bent de loop vergeten :P

En trouwens, k vind zelf de 6510 meer 8) dan de 8310 in welk kleurtje dan ook qua uiterlijk, maar da's mijn mening.
En qua functies en beeldscherm al helemaal :)
Mag'k vragen waarom je de 8310 verkiest boven de 6510? (gwoon nieuwsgierig)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

als je de 6510 neemt en het voorfrontje van de 8310 heb je ze alle 2 +dat de 6510 blauw licht heeft ipv wit :) :) :)

was in september in bangkok in het ploenchit bilding daar liggen de covers voor 2 euro nokia ga december weer kan wel eeen handeltje beginnen
ploenchit bilding ligt naast het wtc in bangkok net de hcc dagen in het groot 1 groot waren huis 27hoog en aleen maar mobilie en computers

Verwijderd

Topicstarter
Oke mijn motivatie voor de keuze:
(pls respect ;) )

1. 2 dagen langer standby
2. Wit display lijkt me mooier dan blauw (dat heb ik nu al p. gd92)
3. Heel veel mensen hebben de 6510, ikzelf heb de 8310 nog nooit in gebruik gezien. (nee ik heb geen B) nodig)
4. ik ben erg zuinig op mijn telefoons (hoessie hier, hoessie daar) en dus dat "kwetsbare element" van de 8310 tov 6510 vind ik onbelangrijk/
5. Hij is kleiner dan de 6510, jaja... 3 mm.

Das ff waar ik zo op kan komen.

Verwijderd

kleiner hahahah je bedoeld iets groter!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, kleiner, de afmetingen van de 8310 zijn iets kleiner dan de 6510, aldus de nokia site

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

alleen 2 millimeter dunner en komt bij dat ie niet NOG kleiner moet vind ik zelf..

zie trouwens vaker 8310 dan 6510 en volgens mij is die er ook gewoon meer..
maargoed, zijn dus bijna allemaal niet-technische redenen, behalve standbytijd, ok :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Idd, standby-tijd is bij de 8310 erg lang. Ik heb zelf een 8310 (blauw geleverd zoals verrweg de meerderheid) en ben er erg tevreden over. Heb hem nu 7 maanden, ding is nog nooi uitgevallen, nooit blijven hangen. Geen enkele problemen met software whatsoever. Ik zou gaan voor de 8310: mooier en lang standbye. Maar ja, dat is zoals altijd een persoonlijke mening: subjectief dus...

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een FOTO met een 6510 en een 8310, met hun verlichting aan??

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.vanderzwaag1/telfoon.jpg

da's alvast de 6510 met verlichting aan (let niet op de 3310, die lag ernaast)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 14:12:
Idd, standby-tijd is bij de 8310 erg lang. Ik heb zelf een 8310 (blauw geleverd zoals verrweg de meerderheid) en ben er erg tevreden over. Heb hem nu 7 maanden, ding is nog nooi uitgevallen, nooit blijven hangen. Geen enkele problemen met software whatsoever. Ik zou gaan voor de 8310: mooier en lang standbye. Maar ja, dat is zoals altijd een persoonlijke mening: subjectief dus...
heheh, eindelijk een positieve reactie. phew.. :9
Ik moet voor 18.00 vandaag beslissen.

HAAZ. bedankt voor de foto, ik ben nu nog op zoek naar de 8310 met zijn lampie aan.. :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 14:19:
[...]

heheh, eindelijk een positieve reactie. phew.. :9
Ik moet voor 18.00 vandaag beslissen.

HAAZ. bedankt voor de foto, ik ben nu nog op zoek naar de 8310 met zijn lampie aan.. :D
Tja, ik kan toch niet anders zeggen dat ik de 8310 stukken mooier vind (zeker met verlichting aan) + standbytijd. Smaken verschillen maar toch begrijp ik niet waarom er zoveel reacties hier zijn pro-6510 en anti-8310. Niet dat de 6510 lelijk is, integendeel maar de 8310 vind ik gewoon veel mooier. In het donker ziet de 8310 er namelijk waanzinnig uit. Ook makkelijk als je geen verlichting hebt, dat ding geeft lekker veel licht.... :P

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:21

bonzz.netninja

Niente baffi

grootste voordeel wat ik altijd klanten vertel is dat er bijde 8310 een stereo headset standaard wordt gelevert (scheelt toch 20 euro ruim) (voor de radio)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

bonzz.netninja schreef op 20 November 2002 @ 14:29:
grootste voordeel wat ik altijd klanten vertel is dat er bijde 8310 een stereo headset standaard wordt gelevert (scheelt toch 20 euro ruim) (voor de radio)
Normaal is de 8310 ook duurder dan de 6510.
Als dat bij topicstarter niet zo is, is dat een voordeel, gratis headset :) (is trouwens niet echt stereo volgens mij.. heb nog nooit stereo-effect gehoord..)

Verwijderd

----laat maar----

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

ik wil denk tog wel de 8310/

Misschien wel leuk om door te lezen, 8310vs6510 :P

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik kon gewoon zeggen welke kleur ik wou: wit, rood of blauw. Kheb ze toen allemaal ff bekeken en ben voor de witte gegaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik ben even bij een serie slechtste verkopers van nederland geweest.
Wat denk je..
Ik neem de 6510, maar ik neem er wel een ander frontje bij, om toch een beetje origineel te zijn :-p

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
HaaZ schreef op 20 November 2002 @ 14:18:
[afbeelding]

da's alvast de 6510 met verlichting aan (let niet op de 3310, die lag ernaast)

Dat meeeen je niet ??? :+

Topicstarter; er zijn verschillende standaard frontjes. Je moet dus maar net geluk hebben als je blauw wilt hebben.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.