hoi, ik heb het volgende probleem.
vanuit mijn mainwindow maak ik een preferenceswindow aan, deze erft van een klasse childwindow. ik roep dus de constructor aan van de preferenceswindow waar dan alle handles worden overgeheveld, in de debugger is ook te zien dan deze netjes gevuld worden...
na de constructor roep ik een functie aan die het window creeert en toont:
hierbij zijn h_ParentWindow en h_ChildInstance dus goed overgenomen.
Met de functie GetLastError krijg ik echter error nr=6
Van MSDN leer ik dat dit het volgende betekent:
6 The handle is invalid. ERROR_INVALID_HANDLE
Voor de rest zijn alle andere parameters ook goed gevuls en is de laatste (void *)this nodig voor de te gebruiken WinProc functie.
Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen?
vanuit mijn mainwindow maak ik een preferenceswindow aan, deze erft van een klasse childwindow. ik roep dus de constructor aan van de preferenceswindow waar dan alle handles worden overgeheveld, in de debugger is ook te zien dan deze netjes gevuld worden...
na de constructor roep ik een functie aan die het window creeert en toont:
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| if ( !( h_ChildWindow = CreateWindow( class_name, window_title, WS_VISIBLE | WS_SYSMENU, ChildWindowRect.left, ChildWindowRect.top, ChildWindowRect.right-ChildWindowRect.left, ChildWindowRect.bottom-ChildWindowRect.top, h_ParentWindow, (HMENU)NULL, h_ChildInstance, (void *)this ) ) ) |
hierbij zijn h_ParentWindow en h_ChildInstance dus goed overgenomen.
Met de functie GetLastError krijg ik echter error nr=6
Van MSDN leer ik dat dit het volgende betekent:
6 The handle is invalid. ERROR_INVALID_HANDLE
Voor de rest zijn alle andere parameters ook goed gevuls en is de laatste (void *)this nodig voor de te gebruiken WinProc functie.
Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen?