Toon posts:

Probleem met mijn geforce kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Geforce 4 MX440. Eerst liep elk spel vast met mijn videokaart en nu heb ik de nieuwste driver (detonator) geïnstalleerd en doet hij het al een stuk beter. Het lijkt dus dat het een software probleem is. Wat hij nu doet is bijvoorbeeld bij 3d games af en toe geflikkerd beeld geven voor een hele korte tijd of hij loopt ineens heel snel vooruit, maar wat ook vaak voorkomt is dat de handelingen die ik in de laatste 2 seconden ofzo heb uitgevoerd dan herhaald worden en dan gaat het spel gewoon weer verder. Ik ben al een paar dagen bezig om het probleem te zoeken, maar ik kom er echt niet meer uit. 8)7 Kan iemand mij helpen?

Ik heb trouwens een AMD processor 900 Mhz, 320 MB, windows XP pro

Help me pls??!!

Verwijderd

Topicstarter
Oo ja, nog een klein vraagje, hoe kom ik erachter wat voor moederbord er in mijn PC zit? Want weet dat namelijk niet. Misschien als ik die een keer up-date dat het ook wat uit haalt.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:52
gebruik nog eens wat andere drivers en check de temperatuur van je kaart eens, zet er bv eens een fan tegenaan.

Voor je mobo zou ik een programma als sisoft sandra gebruiken, die kun je op tweakers.net wel vinden

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Fanatic_FS schreef op 20 november 2002 @ 11:45:
gebruik nog eens wat andere drivers en check de temperatuur van je kaart eens, zet er bv eens een fan tegenaan.

Voor je mobo zou ik een programma als sisoft sandra gebruiken, die kun je op tweakers.net wel vinden
als dat niet werkt is er een proffi manier om er achter te komen. Dit is door de tekenreeks die bij het opstarten (tellen van ram etc.) onder in je beeld staat op te schrijven, en ff naar te googlen.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
en check ff op Fast Writes enabled staat, zorgt nog weleens voor instabiliteit bij oudere systemen. als je niet weet wat FW is, raadpleeg de zoekfunctie...

Verwijderd

Topicstarter
ik wil nog even reageren, maar hoe voeg ik een plaatje aan mijn request toe?

Verwijderd

Topicstarter
Fastwrites enabled: No hoe kan ik hem wel aanzetten?

• Okasha
  • Niet online
check FAQ

Verwijderd

-DooM- : wil je even de FAQ check voor dat soort vragen (lees hem sowieso eens door, kan geen kwaad ;)). Verder : als je als laatste hebt gepost in een topic zou ik graag zien dat je Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif even gebruikt om je posts aan te passen.

• Okasha
  • Niet online
je kunt FW beter uitlaten staan. veroorzaakt vaak instabiliteit en de snelheids winst is minimaal. (had je ook kunnen vinden in search)

Verwijderd

Heb je dat vastlopen, en dan weer snel vooruitlopen alleen met 1 bepaald spel?? Ik heb dat ook voor het eerst in m'n leven gehad met ''Need For Speed 6 Hot Pursuit 2''
Pagina: 1