Ik wil een goed systeem opzetten om mijn MP3's over te zetten naar een MD zodat ik die kan afluisteren op mijn (hifi) stereo installatie.
Ik heb dit gezien in een boekje ->PCLK-U5 en MDS-NT1(9'de vanaf boven)
welke van deze producten kunnen goed en simpel MP3's overzetten op mijn MD's
Die eerste, pclk-u5, is een kabel die ik aan mijn PC hang en in mijn MD-speler moet prikken.
Nadeel: elke keer dat ik wil gaan opnemen moet ik mijn MD-speler naar de PC shouwen.
voordeel: goede kwaliteit en een simpele/goedkope oplossing????
Die tweede, MDS-NT1, apart kastje wat ruimte in neemt op je werkplek.
Nadeel: ruimte op werkplek
Of zijn er momenteel nog betere en simpelere oplossingen. Een paar keer mijn MD speler verplaatsen is geen probleem.
Of
Ik heb eens gehoord dat die portable MD spelers ook opkunnen nemen. Dan sla ik twee vliegen in een klap. Ik kan op straat luisteren en ik hoef alleen maar die portable speler aan te sluiten op de PC. Of kan dat niet?
Ik heb dit gezien in een boekje ->PCLK-U5 en MDS-NT1(9'de vanaf boven)
welke van deze producten kunnen goed en simpel MP3's overzetten op mijn MD's
Die eerste, pclk-u5, is een kabel die ik aan mijn PC hang en in mijn MD-speler moet prikken.
Nadeel: elke keer dat ik wil gaan opnemen moet ik mijn MD-speler naar de PC shouwen.
voordeel: goede kwaliteit en een simpele/goedkope oplossing????
Die tweede, MDS-NT1, apart kastje wat ruimte in neemt op je werkplek.
Nadeel: ruimte op werkplek
Of zijn er momenteel nog betere en simpelere oplossingen. Een paar keer mijn MD speler verplaatsen is geen probleem.
Of
Ik heb eens gehoord dat die portable MD spelers ook opkunnen nemen. Dan sla ik twee vliegen in een klap. Ik kan op straat luisteren en ik hoef alleen maar die portable speler aan te sluiten op de PC. Of kan dat niet?
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)