[minidisc]netmd Welke moet ik nemen

Pagina: 1
Acties:

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Ik wil een goed systeem opzetten om mijn MP3's over te zetten naar een MD zodat ik die kan afluisteren op mijn (hifi) stereo installatie.

Ik heb dit gezien in een boekje ->PCLK-U5 en MDS-NT1(9'de vanaf boven)

welke van deze producten kunnen goed en simpel MP3's overzetten op mijn MD's

Die eerste, pclk-u5, is een kabel die ik aan mijn PC hang en in mijn MD-speler moet prikken.

Nadeel: elke keer dat ik wil gaan opnemen moet ik mijn MD-speler naar de PC shouwen.

voordeel: goede kwaliteit en een simpele/goedkope oplossing????

Die tweede, MDS-NT1, apart kastje wat ruimte in neemt op je werkplek.

Nadeel: ruimte op werkplek

Of zijn er momenteel nog betere en simpelere oplossingen. Een paar keer mijn MD speler verplaatsen is geen probleem.

Of

Ik heb eens gehoord dat die portable MD spelers ook opkunnen nemen. Dan sla ik twee vliegen in een klap. Ik kan op straat luisteren en ik hoef alleen maar die portable speler aan te sluiten op de PC. Of kan dat niet?

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
ja de meeste mdŽs kunnen opnemen (behalve echte ŽplayersŽ) zowel analoog als digitaal. dus dat is niet het probleem. de mds-nt1 kan op 12 voudige snelheid muziek van pc naar md sturen, dat is zeker wel een voordeel dan 1:1 snelheid die je normaal hebt. ik zou die dus ook nemen, je kunt er ook analoog mee opnemen dacht ik, maar dat moet je even nakijken dus.

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

w00Dy

Make soap, not war

* w00Dy is ook op zoek naar een nieuwe minidisc
hoe zit het eigenlijk met die sleutel van de netMD je kan maar × keer heen en weer kopiëren klopt da ?

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ga jij je MP3's op meer dan 5 verschillende MD's zetten dan?
Maar goed:
Most songs can only be checked out up to three times at any given time (excluding some types of audio data): When this maximum (3) is reached, the "Check Out Remaining" will be rebalanced the next time you check the song back in, so you can check it out again later.
Dus eigenlijk...

Volgens mij kun je altijd het programma nog wissen en weer opnieuw installeren ofzo. Tis toch ruksoftware.

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Ik heb wat nuttige info gevonden :)

zie hier -> http://www.minidiscworld.nl/nl/netmd_uitleg.html

en als ik dan deze speler heb dan heb ik toch een goede keuze :?

zie hier -> http://www.minidiscworld.nl/nl/dept_18.html

zie Sony MZ-N1 NetMD & Sony MZ-N707 NetMD deze hebben een docking station. En nog eentje geloof ik.

Altijd handig.

Verwijderd

of n1 of n707, anderen zijn lang niet zo goed als sony, ik heb zelf de n707 (vervanger van mijn mz-r700)

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 20:51:
of n1 of n707, anderen zijn lang niet zo goed als sony, ik heb zelf de n707 (vervanger van mijn mz-r700)
En hoor jij schikbarendegeluidsverliezen ? Want ik dacht ook aan die speler. Docking station opnemen vanaf de PC en dan afspelen op mijn (hifi) installatie :)

Pagina: 1