Toon posts:

[OC] P2 300 MHZ op ASUS P2L-B is te overclocken ???

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb zojuist een P2L-B moederbord met een Intel Pentium celeron 300 MHZ erbij gekregen en ik wil hem gaan overclocken maar ik heb gehoord en gelezen dat deze gelocked is, kan iemand mij zeggen hoe ik deze kan unlocken en/of hoe ik deze kan overclocken op de beste manier...

Alvast bedankt... _/-\o_

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 16:00

Wallie

Herr

Busspeed opvoeren... da's de enigste manier. Draait nu op 66Mhz, P2L-B zal wel alleen 75 en 83 ondersteunen (volgens mij LX-chipset). 75 lukt vrijwel zeker, 83 hangt er een beetje vanaf wat voor geheugen en pci kaarten je erin hebt zitten.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Topicstarter
Waar in de bios moet ik dit doen , alvast bedankt voor dit advies...

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

(jarig!)
Als het die optie biedt idd .. heb hier een ander LX-bord liggen en die kan het niet .. moet je met SoftFSB gaan werken, maar dat kreeg ik ook niet voor elkaar!! ;(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand advies, want ik wil eigenlijk precies weten hoe ik het moet doen, iemand tutorial ofzo...

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 16:00

Wallie

Herr

Kijk eens in de handleiding, het gaat op dat bord vast nog met jumpertjes op het moederbord zelf :) Staat het waarschijnlijk zo in (Asus maakt goede handleidingen)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:08

AcouSE

Swedish Chef

Even zoeken zeg maar... :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.