Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Mini ITX 5.25 mobo... (vraag)

Pagina: 1
Acties:

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Al 2 dagen achterelkaar ben ik met PhantomLord samen aan het zoeken naar een topic wat ik vorige week eens gezien heb. Er stond iets is van een 5.25" moederbordje (vergelijkbaar met de VIA EDEN C800). Maar het grote voordeel was dat deze alleen maar 12 en 5 volt nodig had (ideaal dus voor in de wagen). Ik kan het dus niet meer vinden. Maar het komt erop neer dat ik gewoon wat info c.q. foto's wil over zo'n mobotje. Op de HCC dagen wil ik me namelijk 2 van deze gaan halen.

Info naar de fabriekant is natuurlijk ook goed. Eigenlijk is alles goed wat ermee te maken heeft :+

[ Voor 0% gewijzigd door Atmoz op 20-11-2002 11:24 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ja ik zoek me de pleuris 8)7

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
http://www.micropower.nl/products/sbc.html

Misschien dat daar wat bij zit?

Power requirements +5V @ 8 A and +12V @ 750mA, supports AT power. Voor dat P3 bordje dus...

Misschien wel leuk voor in de auto...

EDIT: Misschien kun je dit beter vragen in een ander forum... Misschien ook niet...

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Benadski schreef op 20 November 2002 @ 11:29:
http://www.micropower.nl/products/sbc.html

Misschien dat daar wat bij zit?

Power requirements +5V @ 8 A and +12V @ 750mA, supports AT power. Voor dat P3 bordje dus...

Misschien wel leuk voor in de auto...
Ja dat is idd ook wel leuk. Maar helaas niet de topic of de site van die desbetreffende moederbordjes...

Toch vreemd, ik heb het toch echt hier gezien. Ik geloof zelfs dat iemand die hier had. Op google kom ik alleen maar dingen tegen van 400 dollar ofzo :?

Verwijderd

atmoz schreef op 20 November 2002 @ 11:47:
[...]

Ja dat is idd ook wel leuk. Maar helaas niet de topic of de site van die desbetreffende moederbordjes...

Toch vreemd, ik heb het toch echt hier gezien. Ik geloof zelfs dat iemand die hier had. Op google kom ik alleen maar dingen tegen van 400 dollar ofzo :?
Je bedoeld het nexcom moederbordje zit een Via C800 op, kost iets van 325 euro.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 15:13:
[...]

Je bedoeld het nexcom moederbordje zit een Via C800 op, kost iets van 325 euro.
Ja precies, ik heb het gevonden. Het was een nexcom mobo. Vet duur zie ik al.
Het is dus NIET mogelijk om goedkoop (net zoals de via EDEN 130 euro) een moederbord te krijgen dat op 12/5 volt werkt. Want die VIA moet ATX stroom hebben. Erg jammer dus...

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:15

Qwerty-273

Meukposter

hihihi.. net te laat.. maar ehh..

zie sig :P

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

gewoon 12-220V omvormer gebruiken ?

Verwijderd

Yep, werkt altijd, is alleen niet echt goedkoop. Heb er een bij conrad besteld (voor ViaEden)
Pagina: 1