Ik wil een afbeelding tonen vanaf de harddisk van de server.
Nu heb ik hiervoor de volgende code in gedachten:
Maar als ik deze pagina aanroep, zie ik niks. Mijn muiscursor (Internet Explorer) is een normaal pijltje, maar wanneer ik rechtsklik op die pagina, dan komt er een zandlopertje naast het pijltje. Het lijkt er dus op dat hij nog bezig is.
Maar na 1 minuut staat er nog niks op het scherm. Het plaatje is slechts 50x50 pixels groot, dus dat kan niet het probleem zijn.
De rechten van het plaatje zijn ingesteld als "everybody" full access. Hier zou dus ook de INET_USER onder moeten vallen, dus dat lijkt mij ook niet het probleem.
Wat kan er nog meer mis gaan? Waarom zie ik niks?
Nu heb ik hiervoor de volgende code in gedachten:
ASP.NET Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <% Dim objStream : Set objStream = Server.CreateObject("ADODB.Stream") objStream.Type = 1 '*** 1=adTypeBinary ***' objStream.Open objStream.LoadFromFile("C:\TEST.JPG") Response.ContentType = "image/jpeg" Response.BinaryWrite objStream.Read objStream.Close : Set objStream = Nothing Response.End %> |
Maar als ik deze pagina aanroep, zie ik niks. Mijn muiscursor (Internet Explorer) is een normaal pijltje, maar wanneer ik rechtsklik op die pagina, dan komt er een zandlopertje naast het pijltje. Het lijkt er dus op dat hij nog bezig is.
Maar na 1 minuut staat er nog niks op het scherm. Het plaatje is slechts 50x50 pixels groot, dus dat kan niet het probleem zijn.
De rechten van het plaatje zijn ingesteld als "everybody" full access. Hier zou dus ook de INET_USER onder moeten vallen, dus dat lijkt mij ook niet het probleem.
Wat kan er nog meer mis gaan? Waarom zie ik niks?