Toon posts:

[Win2K] opstart probleem met monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vannochtend wou ik me PC aanzetten, gaat allemaal goed totdat windows wil overschakelen naar de GUI zeg maar daar waar je je wachtwoord en gebruikersnaam meot gaan invoeren maar daar werd het beeld zwart en loopt de PC vast.

in save mode doet ie het wel maar daar heb ik niks aan, ik dacht eerst dat het maybe aan de resolutie lag of refresh rate maar daar licht het ook niet aan.

dit zijn de (zwaar verouderde) specs van mijn systeempje;

P1MMx 166@262
128MB Dimm
Acer onbekend mobo met ALi alladin IV chipset
Quantum 6,3GB UDMA2 HD
3dfx voodoo3 2000 16MB PCI
onboard Crystal sound
Win2K Prof met SP3

ik begrijp niet wat het kan zijn en heb eerlijk gezecht niet zoveel zin om me systeem te moeten formateren want hij dee het net zo goed

wie o wie weet wat het kan zijn

edit: ik heb gister ali bus master IDE drivers geinstalleerd maar toen nog wel gereboot en toen deed ie het perfect en heb gister avond de PC gewoon normaal uitgezet...

Verwijderd

Komt dat misschien om dat ie zover overgeclocked is?

Verwijderd

Probeer voor de grap je cpu eens op de normale snelheid, en kijk of het dat wel werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 11:10:
Komt dat misschien om dat ie zover overgeclocked is?
neej dat is het niet, hij loopt al bijna 2 jaar op die snelheid echt helemaal perfect stabiel en heb em ook terug gezet maar standaard snelheid maar toen gaf die hetzelfde probleem...

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 11:15

Simkin

Bzzzzz

heb je video out plug in je kaart zitten? zoja, eruit halen en rebooten
je hebt niet met je refreshrate gespeeld?

probeer eens om in save mode te booten, als dat lukt zet je je refresh rate wat lager

Verwijderd

Topicstarter
Simkin schreef op 20 november 2002 @ 11:12:
heb je video out plug in je kaart zitten? zoja, eruit halen en rebooten
neej heb geen TV-out op me kaart zitten, maar rare is dat ie het met me onboard ATI Rage 2 het we gewoon doet dus dan zou je denken dat die voodoo3 kapot is maar die doet het perfect in me broertjes systeem :?
kheb ook al verschillende drivers geprobeerd maar hielp allemaal niet...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

irq conflict o.i.d. ?

kijk eens in de devicemanager

Iperf

Pagina: 1