vannochtend wou ik me PC aanzetten, gaat allemaal goed totdat windows wil overschakelen naar de GUI zeg maar daar waar je je wachtwoord en gebruikersnaam meot gaan invoeren maar daar werd het beeld zwart en loopt de PC vast.
in save mode doet ie het wel maar daar heb ik niks aan, ik dacht eerst dat het maybe aan de resolutie lag of refresh rate maar daar licht het ook niet aan.
dit zijn de (zwaar verouderde) specs van mijn systeempje;
P1MMx 166@262
128MB Dimm
Acer onbekend mobo met ALi alladin IV chipset
Quantum 6,3GB UDMA2 HD
3dfx voodoo3 2000 16MB PCI
onboard Crystal sound
Win2K Prof met SP3
ik begrijp niet wat het kan zijn en heb eerlijk gezecht niet zoveel zin om me systeem te moeten formateren want hij dee het net zo goed
wie o wie weet wat het kan zijn
edit: ik heb gister ali bus master IDE drivers geinstalleerd maar toen nog wel gereboot en toen deed ie het perfect en heb gister avond de PC gewoon normaal uitgezet...
in save mode doet ie het wel maar daar heb ik niks aan, ik dacht eerst dat het maybe aan de resolutie lag of refresh rate maar daar licht het ook niet aan.
dit zijn de (zwaar verouderde) specs van mijn systeempje;
P1MMx 166@262
128MB Dimm
Acer onbekend mobo met ALi alladin IV chipset
Quantum 6,3GB UDMA2 HD
3dfx voodoo3 2000 16MB PCI
onboard Crystal sound
Win2K Prof met SP3
ik begrijp niet wat het kan zijn en heb eerlijk gezecht niet zoveel zin om me systeem te moeten formateren want hij dee het net zo goed
wie o wie weet wat het kan zijn
edit: ik heb gister ali bus master IDE drivers geinstalleerd maar toen nog wel gereboot en toen deed ie het perfect en heb gister avond de PC gewoon normaal uitgezet...