Ik probeer een compaq proliant server te upgraden van NT 4 naar NT 5 maar de setup klaagt dat er geen HD is geinstalleerd, die er natuurlijk gewoon inzit.
Als ik op de Compaq site zoek naar dit probleem geven ze me de volgende oplossing:
2. Create Disk 2 of Supplement Software for NT 4.0/Supplemental Diskette for Windows 2000
Nu ben ik opzoek gegaan naar die "Supplemental Diskette for Windows 2000" maar kan zowel op de microsoft site als de compaq site niets vinden.
Ik heb verschillende diskettes gemaakt met dos drivers, maar als ik die wil gebruiken klaagd windows dat het bestand TXTSETUP.OEM niet gevonden kan worden.
Ik begin ondertussen te vermoeden dat ik de oplossing verkeerd begrijp.
Is er iemand die dit probleem eerder gehad heeft en mij op weg kan helpen?
De search op "smart-2" leverde helaas niets op.
Alle feedback/hints/adviesen zijn welkom
Als ik op de Compaq site zoek naar dit probleem geven ze me de volgende oplossing:
2. Create Disk 2 of Supplement Software for NT 4.0/Supplemental Diskette for Windows 2000
Nu ben ik opzoek gegaan naar die "Supplemental Diskette for Windows 2000" maar kan zowel op de microsoft site als de compaq site niets vinden.
Ik heb verschillende diskettes gemaakt met dos drivers, maar als ik die wil gebruiken klaagd windows dat het bestand TXTSETUP.OEM niet gevonden kan worden.
Ik begin ondertussen te vermoeden dat ik de oplossing verkeerd begrijp.
Is er iemand die dit probleem eerder gehad heeft en mij op weg kan helpen?
De search op "smart-2" leverde helaas niets op.
Alle feedback/hints/adviesen zijn welkom