Toon posts:

MXS_HOME.EXE = Downgrade?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je MXS_HOME.EXE uitvoert op een getweakte modem, wordt deze dan downgetweakt, of worden alleen de instellingen vernaggelt?

Ik vraag het namelijk, omdat ik een 2eH getweakte modem heb gekocht. Hij maakt wel verbinding, maar ik kan niet internet op met explorer.

Hij kon wel met kazaa verbinding maken (hoewel dat nu ook weer loopt te etteren).

Hiervoor moet ik zeker iets met de poorten doen, maar ik weet niet precies wat en hoe. Als je hem tweakt, is dit dan niet allemaal al in orde?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Nee. De modem wordt simpeltjes ingesteld om een PPTP verbinding naar MXStream opgebouwd te krijgen.

Lees de manual van MXStream eens door, er staat ook in hoe je dit manueel kan doen mocht het progsel niet werken.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou zeggen kijk eens naar de actieve en passiefe software die er op staat voor een na het uitvoren va het bestand

Verwijderd

Topicstarter
Lees de manual van MXStream eens door, er staat ook in hoe je dit manueel kan doen mocht het progsel niet werken.
Dit is toch niet meer mogeljik zodra de modem getweakt is?

En nog een vraagje: als ik de modem reset met de knop achterop, staat hij dan weer in de normale Home mode?

Verwijderd

Topicstarter
Dat boekje gaat wel uit van de HOME versie en niet dat je hem getweakt hebt.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

*zucht* Maar hoe het modem in te stellen voor een verbinding met MXStream zelf (de PPTP interface moet nog geconfigureerd worden) staat er in, en daarvoor maakt het niets uit of je de tweak al dan niet aanzet. Alleen het VPN gedeelte kun je dan overslaan, omdat je de modem -zelf- als initiator van de verbinding gebruikt.

Als je dat niet snapt, had je beter niet aan de tweak kunnen beginnen.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Stel eens op de client(s) handmatig een DNS in ?
212.120.66.195 bijvoorbeeld :)

Verwijderd

Topicstarter
Als je dat niet snapt, had je beter niet aan de tweak kunnen beginnen.
Ik heb hem 2e hands getweakt gekocht. Alleen de login veranderd en de netwerkinstellingen in win. Dan had'ie het moeten doen. Maar hij deed het dus niet. Daarom loop ik er nu mee te klooien.
Pagina: 1