Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Kweenie waar je woont, maar als je in de buurt van de duitse grens woont: daar krijg je al chrome orb-jes voor 40 Dm. Voor 3 piek krijg je ook warmtegeleidingspasta. Heb hetzelfde gedaan met als resultaat een temp.daling van maar liefst 20 graden op zelfde snelheid en voltage t.o.v. een prut-heatsink/fan!
maastricht ...dicht bij duitse grens duzz
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
bij oc-shop krijg je arctic silver bij iedere bestelde alpha delta combo .... genoeg om je cpu eens flink te pijnigen daarna
Maastricht.. hmm
bij de Regenboog aan de Brusselse Straat kan je een mooie Majesty Cooler kopen (nep chrome orb)....
bij de Regenboog aan de Brusselse Straat kan je een mooie Majesty Cooler kopen (nep chrome orb)....
WEBN & chill (@IBKR)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 01:41 schreef Darkman het volgende:
bij oc-shop krijg je arctic silver bij iedere bestelde alpha delta combo .... genoeg om je cpu eens flink te pijnigen daarna :)[/quote]kijk, dat wist ik niet , maakt het al betaalbaarder. Met deze prijs hoef ik maar 2 weken niet uit te gaan
bij oc-shop krijg je arctic silver bij iedere bestelde alpha delta combo .... genoeg om je cpu eens flink te pijnigen daarna :)[/quote]kijk, dat wist ik niet , maakt het al betaalbaarder. Met deze prijs hoef ik maar 2 weken niet uit te gaan
Verwijderd
Bij de regenboog krijg je voor f 2,85 pasta.
In Aken liggen een aantal zaakjes met aantrekkelijke prijsjes, kijk bijvoorbeeld maar eens op http://www.computer-cash-carry.com
In Aken liggen een aantal zaakjes met aantrekkelijke prijsjes, kijk bijvoorbeeld maar eens op http://www.computer-cash-carry.com
Pagina: 1