Duron overklok spul...

Pagina: 1
Acties:

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik wil mijn DUron gaan oc-en, en heb nu een standaard koelertje en d'r zit nagenoeg geen koelprut op (heb hem d'r al eens afgehaald). NU wordt mijn proc 50 graden...

Ik ff kijken bij www.oc-shop.nl
Alpha + Delta MP combo : 113 piek
Arctic Silver koelprut : 50 piek
totaal inclusief verzendkosten zal wel iets van 175 piek zijn. Dit vind ik vrij (lees: erg) duur. Weet iemand waar dit goedkoper te vinden is ofzo? of alternatieven?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Kweenie waar je woont, maar als je in de buurt van de duitse grens woont: daar krijg je al chrome orb-jes voor 40 Dm. Voor 3 piek krijg je ook warmtegeleidingspasta. Heb hetzelfde gedaan met als resultaat een temp.daling van maar liefst 20 graden op zelfde snelheid en voltage t.o.v. een prut-heatsink/fan!

• RealCato
maastricht ...dicht bij duitse grens duzz

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

bij oc-shop krijg je arctic silver bij iedere bestelde alpha delta combo .... genoeg om je cpu eens flink te pijnigen daarna :)

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
dan ga eens kijken bij computer cash & carry in aken. 36 dm voor zo'n orb ;)

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 23:06
Maastricht.. hmm
bij de Regenboog aan de Brusselse Straat kan je een mooie Majesty Cooler kopen (nep chrome orb)....

WEBN & chill (@IBKR)

• RealCato
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 01:41 schreef Darkman het volgende:
bij oc-shop krijg je arctic silver bij iedere bestelde alpha delta combo .... genoeg om je cpu eens flink te pijnigen daarna :)[/quote]kijk, dat wist ik niet , maakt het al betaalbaarder. Met deze prijs hoef ik maar 2 weken niet uit te gaan :)

Verwijderd

Bij de regenboog krijg je voor f 2,85 pasta.

In Aken liggen een aantal zaakjes met aantrekkelijke prijsjes, kijk bijvoorbeeld maar eens op http://www.computer-cash-carry.com
Pagina: 1