Ik heb een Pentium 133 met een Quantum Bigfoot 2,5Gb schijf waarop ik Redhat 8 heb gezet. Deze dient als server/gateway in de meterkast. Echter als de machine een paar minuten niets doet, doet de harddisk een spindown en is de machine niet meer bereikibaar. Geen ping, geen ssh, niets. Naar de machine lopen en en ros op enter en je hoort de harddisk weer tot leven komen en de machine is weer te pingen en dergelijke.
Ik wil dit uit hebben. Harddisk moet snorren tot het einde der dagen. Dacht dat het aan apmd lag en dit heb ik uitgezet. Er draait echter nog een kapmd proces. Wat is de relatie van dit proces tot apmd? Wie weet hoe ik dit voorkom. Ik heb dezelfde machine maanden met clarkconnect gedraaid en toen had ik er nooit last van.
Iemand meer info?
[edit] spindows in het topic moet natuurlijk spindowns zijn. Zo lijkt het wel een nieuw OS
Ik wil dit uit hebben. Harddisk moet snorren tot het einde der dagen. Dacht dat het aan apmd lag en dit heb ik uitgezet. Er draait echter nog een kapmd proces. Wat is de relatie van dit proces tot apmd? Wie weet hoe ik dit voorkom. Ik heb dezelfde machine maanden met clarkconnect gedraaid en toen had ik er nooit last van.
Iemand meer info?
[edit] spindows in het topic moet natuurlijk spindowns zijn. Zo lijkt het wel een nieuw OS
[ Voor 0% gewijzigd door MrScratch op 20-11-2002 12:37 . Reden: typfout ]
Look behind you! A three headed monkey!