kun je uhm niet ff openbaar maken zodat ook iedereen de topic kan lezen!!!
op fok staat er ook en mooi artikel over
Verwijderd
K ik loop dus stage op de ut maar ben vandaag ziek dus zit nu thuis.
Had ze vanmorgen al proberen te bellen maar geen gehoor, werd ik net terug gebeld op mijn mobiel of alles met mij inorder.(waren beedje ongerust)
Weet ondertussen wel wat meer wat er aan de hand is.
Het gaat om een grote brand in het trwc gebouw.
In dit gebouw is onderandere de civ-shop pc zaal en de server ruimte gevesticht.
Er is geen telefoon/ netwerk mogelijktheid meer.
Ook zitten ze zonder stroom.
Van een kennis die bij de brand weer zit heb ik het volgende te horen gekregen.
Deze persoon is opgeroepen om metingen te verrichten naar asbest.
Maar naar meerdere meetingen is niets gevonden.
Over de brand melde hij dat het een vrij gorte was en dat de vlammen hoog boven het gebouw uit slogen en waarschijnlijk wienig van over bleef.
Nogmaals dit heb ik te horen gekregen, niet zelf gezien.
Had ze vanmorgen al proberen te bellen maar geen gehoor, werd ik net terug gebeld op mijn mobiel of alles met mij inorder.(waren beedje ongerust)
Weet ondertussen wel wat meer wat er aan de hand is.
Het gaat om een grote brand in het trwc gebouw.
In dit gebouw is onderandere de civ-shop pc zaal en de server ruimte gevesticht.
Er is geen telefoon/ netwerk mogelijktheid meer.
Ook zitten ze zonder stroom.
Van een kennis die bij de brand weer zit heb ik het volgende te horen gekregen.
Deze persoon is opgeroepen om metingen te verrichten naar asbest.
Maar naar meerdere meetingen is niets gevonden.
Over de brand melde hij dat het een vrij gorte was en dat de vlammen hoog boven het gebouw uit slogen en waarschijnlijk wienig van over bleef.
Nogmaals dit heb ik te horen gekregen, niet zelf gezien.
na de webcam foto's gezien te hebben, duid dit wel degelijk op een grote brand, helaas maar waar..............
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!
De gerenoveerde helft is compleet uitgebrand. Glasvezel kabels gesmolten, en het hele netwerk ligt er dus uit. Ze graven nu de kabels op en sluiten deze op een externe server in een vrachtwagen aan om het netwerk weer een beetje up te krijgen. Verbinding voor buitenstaanders zal nog wel een paar weken duren. Ze proberen nu het oudere gedeelte van het gebouw te beschermen. Oorzaak onbekend.
Schade: €40.000.000-60.000.000
Geen slachtoffers.
Schade: €40.000.000-60.000.000
Geen slachtoffers.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()