Als ik bijvoorbeeld in Microsoft Access zit, met die grote grijze achtergronden (hierbij valt het extra op), krijg ik golvend beeld. Echt golvend, van onder naar boven lijkt het.
Over het algemeen gebeurt dit dus, het probleem is niet programma gebonden.
Is dit een bekend probleem? De andere IIyama monitor die hier staat heeft er geen last van. Als ik de monitor op een andere PC en plaats zet, gebeurt hetzelfde.
Monitor is dus een IIyama, model AS4314UT.
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd op alle twee de PC's.
Is hier een patch voor? Een instelling die ik moet wijzigen in het beeldscherm menu?
Voordat ik terug ga met mijn garantie wil ik zeker zijn dat alle middelen, inclusief GoT, gebruikt zijn. Google, IIyama.com en andere sites leveren niks op, voor zover ik het kan zien tenminste.
Alvast bedankt.
Over het algemeen gebeurt dit dus, het probleem is niet programma gebonden.
Is dit een bekend probleem? De andere IIyama monitor die hier staat heeft er geen last van. Als ik de monitor op een andere PC en plaats zet, gebeurt hetzelfde.
Monitor is dus een IIyama, model AS4314UT.
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd op alle twee de PC's.
Is hier een patch voor? Een instelling die ik moet wijzigen in het beeldscherm menu?
Voordat ik terug ga met mijn garantie wil ik zeker zijn dat alle middelen, inclusief GoT, gebruikt zijn. Google, IIyama.com en andere sites leveren niks op, voor zover ik het kan zien tenminste.
Alvast bedankt.