Welke videokaart met beamer ?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 11:55
Ik ben van plan om een beamer te kopen nou wil ik graag tegelijk met de monitor en met de beamer kunnen werken. Kom je dus uit op een videokaart met 2 monitor aansluitingen. Ik heb de Matrox Millennium G450-LX DualHead - AGP, 16mb DDR, OEM @ dedicated computers gevonden maar ik zoek eigenlijk iets krachtigers. Geen Matrox Parhelia!! ten eerste zijn deze mij te duur en ten tweede ik hoor geen goede berichten over die kaart. Zijn er nog andere kaarten die dezelfde functies hebben als de Matrox G450?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sommige beamers hebben ook de mogelijkheid om de monitor 'door te lussen'.

Verwijderd

Bedoel je gewoon DualHead... plenty zou ik zeggen... ATi, nVidia... ff zoeken in de pricewatch en je krijgt een berg opties.

En wat bedoel je precies met krachtiger? Voor gaming? GF4 met nView bijvoorbeeld...

• Appie Heijn
Naja het is voor een rijschool. Misschien dat er in de nabije toekomst instructie films moeten worden gedraaid, dan heb ik geen zin om weer een nieuwe te kopen. Deze beamer heeft dat niet. Zo'n berg krijg ik anders niet in de pricewatch :? Trouwens het moet niet te ingewikkeld---> computer aan-->beamer aan-->en het moet werken :)

edit:

Sorry voor typo in de Titel 8)7

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36
ik heb in de collegezaal gezien dat ze het daar oplossen door eenofander kastje te plaatsen dat aan de computer hangt en 2 uitgangen heeft, eentje voor de monitor en eentje voor de beamer
zoiets kan ook, als het beeld op de monitor en de beamer altijd gelijk moeten zijn

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 14:27

Zoefff

❤ 

Bij veel beamers (iig diegene die ik in mn handen heb gehad) kan je de monitor doorlussen. Verbind je computer dus met de beemer, en plug vervolgens je monitor ook in de beamer...

Nadeel is alleen, dat je monitor dan maar maximaal op de max resolutie van de beemer kan, die vaak niet zo hoog is...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Appie Heijn
Schaapje_BlaaT schreef op 20 November 2002 @ 11:24:
ik heb in de collegezaal gezien dat ze het daar oplossen door eenofander kastje te plaatsen dat aan de computer hangt en 2 uitgangen heeft, eentje voor de monitor en eentje voor de beamer
zoiets kan ook, als het beeld op de monitor en de beamer altijd gelijk moeten zijn
ZO'n bakkie hebben ze nu ook :) kan ik die dus mooi gebruiken. Wat een simpel maar doeltreffend id. Als ik wil kan ik er dan ook nog 2 extra beamers aan hangen. Beamer gaat toch op 1024 res werken net als de 17" monitor :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:17
Bij mijn ATI8500 LE (officieel dan ;) ) gaat elk filmpje wat ik draai fullscreen op mijn tv output.
Ik denk dat dat ook mogelijk is op de dvi poort (welke met tulp stekkertje naar een normale vga geconverteerd kan worden).
Als je een Build By ATI 8500 koopt dan heeft die ook dualhead en hij is ook nog eens een stuk sneller dan de G450.

Taal fouten inbegrepen ;)

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29
Volgens mij moet je goed een filmpje af kunnen draaien op een matrox g450. :? Als die proc, mem en hdd niet te brak zijn is dat volgens mij geen probleem hoor.

• Appie Heijn
Ikke heb een Epson Beamer gekocht en een MSI MX440 gekocht.Ik ga vanavond kijken of de beeldkwaliteit van de tv out voldoende is :) En als ik het wel kan lezen en anderen niet dan mogen ze ook niet autorijden :P

Pagina: 1