Toon posts:

[XP] Licenties terug vinden. *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ziet met het volgende. Ik heb hier een netwerk met 25 WinXP pc's op al deze pc's staat ook office XP. (legaal en geregistreerd) Deze pc's en de daartoe behorende licenties waren opgeslagen in een mooi boekwerk. (was nog niet af, omdat de pc's nog geen uniek nummer hadden) Maar nu dachten sommige mensen dat het wel eens tijd was om de pc's te verwisselen. En nu zit ik dus met het probleem dat ik niet meer weet bij welke pc welke licentie hoort. En uiteraard zou ik dat wel graag willen weten. (aangezien ik van plan was alles nieuw te instaleren) Maar de vraag is dus: hoe zie ik welke licentie bij welke pc hoort?

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53
Registry?
Weet ik niet zeker hoor...

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Topicstarter
AdrianP schreef op 20 November 2002 @ 10:01:
Registry?
Weet ik niet zeker hoor...
Geen idee, ik kan het niet vinden... :'(

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Het maakt in feite weinig uit welke licentie voor welke fysieke PC is. Als je voldoende licenses hebt wordt er niet moeilijk gedaan over dat je 25 keer de zelfde serial gebruikt bij wijze van spreke...

Forget your fears...
...and want to know more...

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kunt het serienr van windows XP uitlezen met een bestandje Windows XP key viewer.

Kan het wel ff mailen als je je email geeft.

Verwijderd

anders het progje AIDA32 installen.Bij software>licenties krijg je mooi lijstje.

www.aida32.hu

Verwijderd

Topicstarter
Mail het maar naar dpcmf@hotmail.com als je wilt. Ik zal AIDA32 ook eens even installeren en kijken hoe dat werkt.

Ik had MS ook gebeld, maar die willen me het niet zeggen, wat ik zeer stom vind van ze. Want mensen die iets legaal halen geef je zo het gevoel van "rot maar een eind op".

Verwijderd

maakt idd geen ruk uit of je verschillende keys gebruikt, als je je licenties maar hebt
Pagina: 1