Toon posts:

Dual Gamen (monitor2x)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gamen met 2 monitoren heb GX4 MX 460 Dual en 2x 17" tft van Lite-On

Welke software is hier voor nodig, en welke games werken hierbij?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Volgens mij heb je niet echt software nodig om over twee monitoren te gamen. Het moet aan staan in Windows en het spel moet het ondersteunen :)
Volgens mij kan Quake 3 in dual monitor, maar dat weet ik niet zeker.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk ook niet maarja misschien wel zullen wel meer mensen deze probs encounteren..

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03-2025

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Naar mijn weten is de enigste manier om games op dual screen te spelen door te gaan kloten in je *.ini files van je spellen. Volgens mijn zijn er ook niet echt veel proggies die dat voor je regelen, het zou kunnen dat er ergens nog een soort van patches te vinden zijn. :/

Btw. volgens mijn is er al eens een soort van topic over ditzelfde onderwerp geweest. misschien dat de search je verder ken helpen. :)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
is al heel vaak gevraagd en conclusie blijft dat geeneen spel (bijna) dat kan. hij speelt het spel altijd op de primaire monitor.
daarvoor moet je dan denk ik toch een parhelia hebben

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Dit soort dingen valt best te vinden op internet en via de search is er ook vast wel wat over te vinden. :)
En t kan niet met elke videokaart (prob niet echt met de jouwe) en niet met elk spel.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 20:58

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ik weet van Q3 dat t kan en van UT en UT2k3, maar als je het doet, krijg je waarschijnlijk het probleem dat je crosshair half op de ene en half op de andere monitor hangt (is best irri :( ) en je moet zeker niet vergeten je FoV (Field Of View) aan te passen anders heb je er nog niet eens wat aan.... :*)

Launching containers into space

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03-2025

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

wat je wel heel simpel ken toepassen met dual screen is het maken van een "kloon" van de primare monitor. Hierdoor krijg je hetzelfde beeld op je 2e monitor. Is handig voor shooters. bijv ken je dan je ene monitor je brightness lichter zetten zodat je op sommige momenten meer ken zien. (nekpijn inbegrepen) :)

Verwijderd

ermm waarom zet je dan niet gelijk de brightness op je primaire monitor al lichter :/ of is dat een stomme vraag ..

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 02:09:
ermm waarom zet je dan niet gelijk de brightness op je primaire monitor al lichter :/ of is dat een stomme vraag ..
Dan heb je toch niks aan die 2e monitor ;)

Ik heb het met UT geprobeerd en het is in het begin best grappig. Maar omdat die crosshair idd net naast de lijst in het midden word geplaatst is de lol er na 5 minuten ook wel weer af.

Ik, geheel anders

Verwijderd

Ja idd zowiezo overbodig als je een kloon maakt van je primaire monitor en daar de brightness lichter zet. IK bedoel maar ... je gaat toch niet op je secundaire monitor kijken of er vijanden in de verte aankomen? Dit doe je toch gelijk op je primaire monior? Omslachtig.
Pagina: 1