Toon posts:

er staat iets op een site wat ik niet kan vinden ....

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een beetje een rare omschrijving, maar het volgende punt.

We hebben afgelopen weekend een feest gehad, en nu schijnen er foto's te staan op www.king-pin.nl , maar deze zijn natuurlijk niet op de frontpage gezet, of gelinkt.
Ze zullen wel ergens in een mapje staan.
Is er de mogelijkheid om dit na te zoeken? zoals je bijv. met een ftp client door de directory list scrollt ?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Misschien dat je aan degene die verteld heeft dat die fotos daar staan kunt vragen waar die foto's staan.
Je kunt ook heel moeilijk gaan doen enzo, maar even vragen gaat toch veel sneller :)

Verwijderd

Topicstarter
Beekforel schreef op 20 November 2002 @ 08:59:
Misschien dat je aan degene die verteld heeft dat die fotos daar staan kunt vragen waar die foto's staan.
Je kunt ook heel moeilijk gaan doen enzo, maar even vragen gaat toch veel sneller :)
heb ik gedaan, en die zei, het was iets met king-pin

maar hij weet dus ook niet het exacte pad.

anoniem inloggen op de ftp wil ook niet (zoals verwacht :P )

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Precies, dus je zult er toch anders achter moeten komen...

Verwijderd

Topicstarter
Beekforel schreef op 20 november 2002 @ 09:05:
Precies, dus je zult er toch anders achter moeten komen...
kijk en dat was dus mijn vraag, HOE?

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik weet niet hoe je erachter moet komen, maar volgens mij is via ons niet de juiste weg....

Het lijkt me het verstandigst om gewoon aan de eigenaar van de pagina te vragen waar die foto's staan...

Verwijderd

Topicstarter
Beekforel schreef op 20 November 2002 @ 09:54:
Ik weet niet hoe je erachter moet komen, maar volgens mij is via ons niet de juiste weg....

Het lijkt me het verstandigst om gewoon aan de eigenaar van de pagina te vragen waar die foto's staan...
misschien hadden jullie een progje waarmee je gewoon kon browsen door een site, dus waar je de documenten ziet staan, en datie niet automatisch het documentje opent

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Er zijn toch genoeg offline browsers te downen die website-content kunnen leegzuigen ?
Kan je gewoon op images/filmpjes of andere extenties filteren.
Kijk maar bij www.download.com ofzo. Suc6.

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:23

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Teleport Pro en dan alle *.jpg van de site plukken... En dan hopen dat het er minder dan 1000 zijn ;)

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Verwijderd

mailtje naar webmaster@king-pin.nl ???

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:07
Beekforel schreef op 20 November 2002 @ 08:59:
Sjesus. Dat vraagt ie toch helemaal niet?

De vraag is supersimpel: Is er een proggie dat door de directories van een website kan browsen?

En dan komen er allerlei onzinnige antwoorden, als:"Vraag het aan de webmaster." etc.

Denken jullie dat de topicstarter stom is ofzo????

• GoodspeeD
En nee! Zo'n proggie is er naar mijn weten niet.

Er zijn wel programma's die die alle hyperlinks (en eventueel volgende hyperlinks) afgaan en de website dus compleet downloaden. Maar als iets nergens (stiekem) gelinkt staat, kun je het dus ook niet met dat proggie downloaden.

• GoodspeeD
LawnMowerMan schreef op 21 november 2002 @ 11:22:
Teleport Pro en dan alle *.jpg van de site plukken... En dan hopen dat het er minder dan 1000 zijn ;)
Maar dan moet er toch een link staan op een van de pagina's naar die jpg files of niet????

• LawnMowerMan

LawnMowerMan

GoodspeeD schreef op 21 November 2002 @ 11:29:
[...]

De vraag is supersimpel: Is er een proggie dat door de directories van een website kan browsen?

En dan komen er allerlei onzinnige antwoorden, als:"Vraag het aan de webmaster." etc.

Nou nou, zo kan ie wel weer of niet? En trouwens, jouw bijdrage voegt ook niet echt wat toe aan de vraag van de topicstarter of wel ? |:(

• LawnMowerMan

LawnMowerMan

GoodspeeD schreef op 21 November 2002 @ 11:31:
[...]

Maar dan moet er toch een link staan op een van de pagina's naar die jpg files of niet????
Als je met Teleport Pro de homepage selecteert, dan zoekt hij zelf (na instellen van een maximum diepte) de links na binnen het domein...

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
GoodspeeD schreef op 21 november 2002 @ 11:30:
Maar als iets nergens (stiekem) gelinkt staat, kun je het dus ook niet met dat proggie downloaden.
Dat klopt niet. Als het gelinkt staat vanaf een andere pagina die je kan benaderen zal zo'n spiderproggie het wel vinden, maar als die foto's op zichzelf staan zonder link vanaf een andere pagina, zul je ze nooit vinden.

(dus alleen de pagina's die aan elkaar gekoppeld zijn zijn vindbaar).

Human Bobby

Verwijderd

GoodspeeD schreef op 21 November 2002 @ 11:29:
[...]

Hij vraagt een oplossing voor zijn probleem toch? Anders had hij de vraag anders moeten formuleren, als in ik zoek een progje dat...

• Xandrios
  • Laatst online: 09-08 18:57
Jongens, dit gaat niet goed. Dit topic loopt op deze manier uit op 1 grote flamezooi.

Of er programma's te vinden zijn die de directory listing kunnen laten zien; nee, die zijn er niet.

Wel kun je zoals aangegeven met een programma de inhoud van de site leeghalen; maar allen de bestanden die ergens gelinkt staan.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.