Ik heb enkele maanden geleden een 19" monitor gekocht de hyundai p910+, maar als ik de computer uitschakel en de monitor gaat op standby maakt deze een piepend geluid, ook als de monitor uitgeschakeld staat piept hij. Aan gezien mijn computer op de slaapkamer staat moet ik steeds de stekkerdoos uitschakelen omdat het anders heel irritant is. wat doe ik hier aan. Thx
o oowk een hyundai zie ik ik vind het oowk heel erritant ik weet niet precies wat je ertegen kan gaan doen, khep er oowk 1 thuis maar mijn oplossing is gewoon die aan uit knop in te drukken. Meabie kan je een schakeling maken zodat als je je pc aan doet dat er 220 op je monitor kompt via een Relais......kweet het oowk niet, het is echt erri jah
[ Voor 0% gewijzigd door Paradox op 20-11-2002 08:51 . Reden: typvout ]
Misschien een heel vreemd antwoord maar is je stopcontact geaard? Ik heb namelijk het zelfde met een andere monitor gehad. Effe een verlengsnoertje uit de keuken en klaar.(bij mij dus
)
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
hij zit in een geaarde stekkerdoos, samen met me speakers en me lavalamp
, pc zit op een apart stopcontact. En ja hij is nieuw. ik heb het al sinds ik heb gekocht heb en dat is al een paar maandjes geleden.
ja ik heb een stekkerdoos met een uitknop maar het is toch niet normaal dat ik steeds die stekkerdoos uit moet zetten
Als je speakers in die monitor hebt zitten, staan die uitgeschakeld?
Ik heb in m'n iiyama speakers zitten, en zodra ik de audiokabel eruit haal of de pc uitzet, gaan die piepen. (nu gebruik ik dit alleen als verlengsnoer voor langames, maar het kan een optie zijn)
Ik heb in m'n iiyama speakers zitten, en zodra ik de audiokabel eruit haal of de pc uitzet, gaan die piepen. (nu gebruik ik dit alleen als verlengsnoer voor langames, maar het kan een optie zijn)
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Terug brengen , staat een spoel te trillen in je voeding
Verwijderd
de tv van mijn ouders doet dit ook, maar terwijl hij aanstaat af en toe. Ik hoop dat ie kapot gaat want van dit soort geluiden wordt ik dus echt gek (mijn ouders gek genoeg niet, dus die piep is vrij vaak te horen, maar de laatste tijd iets minder, zou het een laatste stuiptrkking zijn?
)
Pagina: 1