Toon posts:

Wil ook wel zo'n koetje installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
1) Kan iemand zeggen wat juist de bedoeling is van die koetjes?

2) Is het ook mogelijk om meer dan één koetje op je computer te installeren?

3) Vreet het progje veel geheugen?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Die koetjes die "grazen" [Kraken] 64-bits sleutels.
Het heeft geen zin om meer dan 1 koe te installeren lijkt mij. 1 koe eet alle idle tijd op zodat de ander niks te doen heeft.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

dpc.tweakers.net

LinkedIn WoT Cash Converter

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

1) Het kraken van een beveiligingscode, om aan te tonen dat deze niet veilig is.

2) Nee, dat heeft ook geen zin. Zie ook de reactie van !ME!

3) Nee, dat varieert van 400 kB tot max 800 kB.

Voor meer info : http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123

Virussen? Scan ze hier!

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 16:19

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

1) Het kraken van een beveiligingscode, om aan te tonen dat deze niet veilig is.
eigenlijk vind ik dat het juist aantoont dat het WEL veilig is, als je er met zoveel computers 4 jaar voor nodig hebt...

en dan nog, wie gebruikt er nou 64bits keys?
(ik personelijk gebruik toch liever +1024bit)

Verwijderd

RC5-64 wordt als 'onkraakbaar' beschouwd... en als een paar amateurs ;) het in een paar jaar kunnen kraken dan zegt dat toch wel wat... bovendien zijn de DES-contest die af en toe tussendoor komen tegenwoordig al in 2 dagen opgelost, en triple DES (3DES) is nog steeds een van de meest gebruikte encryptie methodes ter wereld.

Oh en je kan wel >1024 bits willen, maar heb je bijvoorbeeld ooit al iets online besteld met een credit card? Dan zijn je credit card gegevens toen met een 40-bits sleutel versleuteld verstuurd hoor :)

...en nog iets, het andere doel van distributed.net is om te experimenteren met distributed computing en om aan te tonen dat het vrij effectief is, en dat is behoorlijk goed gelukt, zie andere projecten die het idee gekopieerd hebben als Seti@Home enzo.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:44

Marc H

- - Is wakker - -

ehmm TheVinz,

De laatste DES contest kraakte Distributed.net binnen 24 uur!
De DES-III wedstrijd begon op 18 januari 1999 om 9u PST en werd afgerond op 19 januari 1999 om 7u PST door distributed.net. Dit was minder dan 24 uur. Tijdens deze wedstrijd werkte distributed.net samen met de EFF Hardware Cracker om deze rekenkracht te bundelen met de duizenden individuele computers die onze client-programmas uitvoerden.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

TheVinz,

gebruikt daarvoor b.v. opera, die heeft wel 128-bits encryptie. Las laatst ergens (volgens mij op tweakers.net) dat de amerikaanse regering nu wel toe gaat laten dat de 128 encryptie in de amerikaanse produkten (netscape, internet explorer) wordt gebruikt.

Tha Scraper

Verwijderd

Die laatste DES contest was inderdaad zo snel voorbij dat mijn compu's nog niet eens overgeschakeld waren geloof ik :) (Had er toen nog niet zoveel en ook niet op een permanente verbinding). Die daarvoor duurde nog wel een paar dagen. Bij die laatste was het zo dat dnet wel ongeveer twee dagen heeft staan rekenen, het ging allemaal zo snel dat het al voorbij was voordat het goed en wel opgestart was. :)

IE kan sinds een paar weken inderdaad ook 128-bit encryptie aan (Netscape ook al? komt wel in elk geval), daar kan je een upgrade voor downloaden. Maar waar het me om ging is dat tot voor kort 40-bits als 'goed genoeg' beschouwd werd en dat dat tegenwoordig niet meer zo is en dat de legislatie in de USA godzijdank tot het besef is gekomen dat de exportrestricties die op encryptie rustten nogal overdreven waren. Je zou kunnen zeggen dat distributed.net meegeholpen heeft aan het kweken van het besef dat zwaardere encryptie gelegaliseerd moest worden omdat het niet veilig genoeg meer is. En daar werken wij dus fijn met z'n allen aan mee!
Pagina: 1