Wat is een goeie beamer voor 2500 tot max 3000 euro?

Pagina: 1
Acties:

• Dragje
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hallo,

ik ben nieuw hier dus excuus als ik dit verkeerd plaats. Ik heb een vraagje. Een vriend van me heeft 2500 tot max 3000 euro te besteden aan een beamer. Ik heb hem beloofd daarbij te helpen emt het aanschaf ervan.

Wat hij in ieder geval graag zou willen hebben is een beamer die in staat is DVD's af te spelen op breedbeeld formaat. En het liefst ook een die je kan aansluiten op een laptop of/of direct op een dvd speler.

Lichtsterkte is wel belangrijk maar geen pre aangezien het gaat om presentaties die zoiezo snachts worden gedraait.

Heeft iemand een suggestie of er zo'n beamer bestaat, en zoja waar deze je kan aanschaffen? Het liefst in de omgeving van Amsterdam

Vriendelijke groet

Dragje
Michiel Nieuwenhuijse

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Probeer de Mediamarkt maar eens. Goede beamers voor weinig geld. Veel succes :)

What's a cube to you?

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Welkom op dit forum! Je hebt je topic inderdaad verkeerd geplaatst, dus wat je nu zou moeten doen is in "Schop een modje" vragen of je topic verplaatst kan worden naar het audio-video forum, maar aangezien daar net door iemand anders ook een topic over het kopen van een beamer is gestart (zie Beamer aangschaffen, welke resolutie? ), kun je beter meteen vragen of je topic op slot mag. Dat topic zou ik ook gewoon doorlezen, en daar je vraag eventueel nogmaals stellen, de daar genoemde Sanyo beamer is trouwens een uitstekende keus denk ik. In het audio-video forum zijn de laatste tijd wel meer topics over beamers te vinden, bekijk maar eens topics van de laatste maanden en ctrl+f naar projector of beamer.

Het is zo dat hier op got het niet gebruikelijk is om een aanhef en afsluiting bij je post te doen, dat je het even weet :).

[ Voor 0% gewijzigd door Nikel op 20-11-2002 01:42 . Reden: typo ]

• Dragje
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Bedankt voor de tips!! Mijn excuus, door enorme hoeveelheid info hier was ik al bang de topic verkeerd te plaatsen :)

ik zal geen aanhef en afsluiting bij mijn post toeveg (alweer wat geleerd..) :P

Rizzi : mediamarkt, ik zal kijkje nemen, thanks voor de tip. Alleen dacht ik dat op een forum wellicht people tegen te komen die daadwerkelijk een beamer hebben... In de winkel ben ik bang voor verkooppraatjes :)

Anyway, thanks voor alle tips zal ook link van nikel tjekken.

Thanks.

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

waarom een beamer :? ik zou ook eens kijken naar de prijs van de lampen, dan wil je misschien niet zo snel meer een beamer, maar eerder even doorsparen voor een plasma scherm

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""