Mn nieuwe dvd a05 brander bakt alleen maar coasters op 2x princo dvdrs terwijl mn a04 dit wel goed doet! Waar zou dat aan kunnen liggen? UDMA staat aan! ik gebruik discjuggler. PrimoDvD werkt niet -> PX Engine Error -10 (nieuwe px engine gedownload) ! De brander is vrij nieuw maar ik hoop dat iemand hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing weet
firmware misschien? btw, denk niet dat veel mensen hier al een DVD brander hebben..(zal na het weekend wel verandering in komen denk ik
)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
ghe jammer dat er nog geen firmware voor te krijgen is ! maar snap ook niet waarom ik met inlezen naar image op mn sony ddu1621 elke keer packet sizer errors krijg! Als ik een image maak met mn a05 gaat ie wel 100% goed maar als ie gaat fikker op 2x (princo 2x dvdr) krijg je ALTIJD errors ! duzzzzzzzzzzzz volgens mij is die a05 gewoon een baggerding en kan je beter een 04 kopen !
misschien nog een garantie verhaal? lijkt mij dat met een nieuw apparaat alles gewoon moet werken...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Heb je al een ander merk media geprobeerd ?
Mother, will they like this song?
Bios update ronald, mn pa heeft die ook en ging ook fout totdat ie bios update had gedaan
, zeker van de makro vandaan he
Pagina: 1