Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

upcoming monster mod

Pagina: 1
Acties:

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/controlepanee123.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/drives.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/computersectie123.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/coolingsectie132.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/schema.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/baybus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/lit_dvd2.jpg

dit is wat ik voorlopig heb verzameld ben op dit moment bezig met het in het echt uit tekenen van de kasten die boven elkaar moeten komen te staan

de windows zijn ala bit tech met 80% blinderings folie aan de binnekant met een logo erin gefreesd dat door ledjes zal oplichten. tevens wordt hij voorzien van genoeg ccfls e.d.

eigenlijk ben ik op zoek naar een schema dat zodra ik me fanbus uitzet een termo sensor de fans regelt

Mocht ik dingen over het hoofd zien dan hoor ik het graag en commentaar is altijd welkom

Verwijderd

Ik zie er geen geheel in. Wellicht iets meer tekst en je plaatjes fixen? :S

Verwijderd

CDrom front is heel mooi. Maar om nu je mod al monster mod te noemen is misschien wel voorbarig. Je hebt iig plannen voor een monster mod, maar dat kunnen wij later pas beoordelen

• whocarez
zo beter gewoon het hele geheel boven elkaar denken net zoals bij een stereo toren
alle modules boven op elkaar

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 16:41
ozo dan snap ik um ook

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

Je idee is wel leuk, maar moeten er nou 2 pc's met waterkoeling in komen?

Ik snap dat plaatje met dat reservoir etc niet helemaal.

Verwijderd

Ziet er spannend uit, maar ik mis het overzicht een beetje... wat voor shape wordt de case? Wel cool met die 2 LCD's... beetje hetzelfde als wat ik in mijn case ga bouwen... maar dan met een kleuren TFT erbij ipv die 2e lcd... Bij mij stromen alle spullen langzamerhand binnen... slome IA's altijd :'( Frontje is zeker nice geworden...

Verwijderd

Pureoptical zegt dat de plannen voorbarig zijn terwijl zijn sub zegt dat iedereen Big moet thinken.

Wel een cool idee qua idee. Moeten die reservoirs bollen worden of kijken we tegen de zijkant in een buis?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 01:29:
Pureoptical zegt dat de plannen voorbarig zijn terwijl zijn sub zegt dat iedereen Big moet thinken.

Wel een cool idee qua idee. Moeten die reservoirs bollen worden of kijken we tegen de zijkant in een buis?
IDD Big thinken is geen probleem maar een MOD is pas een MOD als er geMOD is. Monsterplannen dus!

• whocarez
[edit]IDD Big thinken is geen probleem maar een MOD is pas een MOD als er geMOD is. Monsterplannen dus![edit]

pure optical snapt hem

edit:

Het zijn eigenlijk 2 plexi buizen met een platte boven en onderkant. in het midden zit een groene ccfl.
deze wil ik met zo'n module laten oplichten en weer laten dimmen zodat het lijkt alsof er iets radioactiefs in zit.

edit:
Ziet er spannend uit, maar ik mis het overzicht een beetje... wat voor shape wordt de case? Wel cool met die 2 LCD's... beetje hetzelfde als wat ik in mijn case ga bouwen... maar dan met een kleuren TFT erbij ipv die 2e lcd... Bij mij stromen alle spullen langzamerhand binnen... slome IA's altijd Frontje is zeker nice geworden...

Het wordt per module anders, in hoote maar de diepte blijft het zelfde bij alle dan zal ongeveer even diep zijn als een systeemkast

ik heb trouwens een vraag aan de electro pro's omder ons of iemand een schema kan maken in dezelfde style als hierboven niet te moeilijk ander snap ik het niet, voor mijn fanbus want ik kan er nergens 1 vinden waar alles al in zit.

Verwijderd

Zozo, je bent inderdaad heel wat van plan !

• whocarez
met een beetje hulp van mede tweakers heb ik het id dat dit wel moet gaan lukken

Verwijderd

Ben benieuwt :P

Verwijderd

ziet er mooi uit je plannen, mooi frontje btw..

Verwijderd

goed begin is et halve werk toch.. :D maar zolang er nog niet gezaagd, gesoldeerd of geprutst is is er nog niet gemod.
dat cdrom frontje is wel geil, hoe je je dat gemaakt?

• whocarez
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 10:15:
goed begin is et halve werk toch.. :D maar zolang er nog niet gezaagd, gesoldeerd of geprutst is is er nog niet gemod.
dat cdrom frontje is wel geil, hoe je je dat gemaakt?
is niet zo heel er oeilijk je neemt je ori front en tekend dat af op een frontplate van je kast.

dit doe je idem met een stuk plexi met een mooi freesje moet het goed gaan.

Dan heb je van die platte ledjes daarvoor maak je een opening aan de zijkant beetje precies dremel werk en die lijm je in het plexi knop is boven op de originele knop geplaatst en ook gewoon uit plexi uitgemeten en erop gelijmt

heb dit ooit uit een artikel van bit tech gehaald

Verwijderd

Leuk idee... nu nog wachten op de uitwerking

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Idee nr. 34563957281
Uitwerking nr......

• Maarten
  • Niet online
LeonM schreef op 20 november 2002 @ 15:56:
Idee nr. 34563957281
Uitwerking nr......
dat kan je idd wel stellen,

maar als het af is, en we wensen je veel suc6 willen we wel PICS :)

maar wat bedoel je eigenlijk met de laaste regel van je ondertitel :?

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 15:52

spacy

+++

Het lijkt me op een draaitafel :P
maar ben benieuwd hoe het resultaat er uit komt te zien
als dit zo ongeveer wordt is het inderdaad een flinke mod,
en een zwaar ding aan het worden.

Verwijderd

wauw..... wat een idee.... maar wel een (duur!) penswerk.... Veel suc6

Verwijderd

Ik begin het ook te snappen, maar waarom alles 2x? :S. Het is toch 1 systeem, dus kan je met 1 watercoolsysteem prima af. Wat komt er in het 'Nickname gedeelte'?

Ik vind het er allemaal erg onpraktisch en nogal log uitzien eigenlijk. Kan je je idee niet even in een draadmodel tekening zetten? Met een paar maten erbij aub.

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
1337 id, ben zeer benieuwd of het te verwezenlijken is :)

Verwijderd

Bekend ID van dat reservoir... :Y)

In plaats van een groene CCFL kun je misschien een Blacklight versie nemen en dan glowmotion in je water gooien. Dan ziet het er helemaal radioactief uit... >:)

(voor een voorbeeld van het glomotion in reservoir zie het topic van ReseTTim. Reservoir met CCFL erin heb ik ook al, meer pics daarvan als de rest van me mod af is..) ;)

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

eerst zien dan geloven ;) Ben erg benieuwd!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
het id ziet er zeer fijn uit, ik wacht met veel spanning op pixies van resultaten

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
AMD_er schreef op 20 November 2002 @ 16:02:
[...]

dat kan je idd wel stellen,

maar als het af is, en we wensen je veel suc6 willen we wel PICS :)

maar wat bedoel je eigenlijk met de laaste regel van je ondertitel :?
onderste regel slaat op me kat die d00d is gegaan ;(

Topicstarter: misschien is het gepaster om pas een topic te openen als je werkelijk je mod af hebt. We hebben ondertussen al zoveel ideeen langs zien komen, maar slechts enkele worden uitgewerkt.

• whocarez
edit:
(voor een voorbeeld van het glomotion in reservoir zie het topic van ReseTTim. Reservoir met CCFL erin heb ik ook al, meer pics daarvan als de rest van me mod af is..)

dat klopt dankzij jullie kwam ik op het idee hoop dat het niet erg is???

edit:
1337 id, ben zeer benieuwd of het te verwezenlijken is

er is voor mij geen weg meer terug ben vandaag langs formido geweest voor diversen materialen.

edit:
Ik begin het ook te snappen, maar waarom alles 2x? :S. Het is toch 1 systeem, dus kan je met 1 watercoolsysteem prima af. Wat komt er in het 'Nickname gedeelte'?

Ik vind het er allemaal erg onpraktisch en nogal log uitzien eigenlijk. Kan je je idee niet even in een draadmodel tekening zetten? Met een paar maten erbij aub.

een draadmodel jah dat wordt een probleem met paint haal je never nooit het gewenste effect en met fotosoep zal het moeilijk gaan, illustrator snap ik niet.

En er komen uit eindelijk 2 systemen in een pIII en een PIV die deze week is besteld
dus vandaar de dubbelen reservoiren

edit:
Het lijkt me op een draaitafel
maar ben benieuwd hoe het resultaat er uit komt te zien
als dit zo ongeveer wordt is het inderdaad een flinke mod,
en een zwaar ding aan het worden.

draai tafel dies gek ik heb zo eens zitten denken dat ik er maar een schakelaar op gaat zetten waarmee ik met 1 handeling alle ledjes uitzet
of een klep ervoor

Verwijderd

So, grote plannetjes hoor! maar ik moet nog zien of je het gaat redden, je zult met zo'n groot project zeker tegen dingen op lopen die je van te voren niet had gezien. Anywayz, heel veel succes!!!!!!! ( U Gonna Need It :Y) )

Verwijderd

Een p3 en een p4 kunnen prima met 1 rad en 1 reservoir af. Al waterkoel je alles in beide systemen. Het enige is dat je een pompje moet nemen dat voldoende druk levert.

• whocarez
LeonM schreef op 20 November 2002 @ 17:58:
[...]

onderste regel slaat op me kat die d00d is gegaan ;(

Topicstarter: misschien is het gepaster om pas een topic te openen als je werkelijk je mod af hebt. We hebben ondertussen al zoveel ideeen langs zien komen, maar slechts enkele worden uitgewerkt.
ben al begonnen met het modden maar heb geen digi cam op pics te schieten vandaar dus de pics komen pas als me rolletje vol is
Pagina: 1