(ADSL) zonnet via versatel problemen !

Pagina: 1
Acties:

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:05

Tweaker.nu

we all float down here

Topicstarter
Het volgende:
M'n pa en ma hadden chello ingeruild voor een zonnet-family adsl abo. afgelopen donderdag alle meuk binnen gehad, en ik zaterdag de boel aansluiten.
Was zo gepiept, usbmodem werkte binnen paar minuutjes. Linelampje ging netjes branden etc..

Alleen het verbinding maken met zonnet wilde dus niet. Continu een 691 of 718 error ( kan geen verbinding maken met externe computer )

Alles nog eens nagelopen en zelfs een verse windows install er op los gelaten.

Uiteindelijk de zonnet helpdesk gebeld (€1.15 !!!) per gesprek en na een uurtje proberen kreeg ik iemand aan de lijn die me alles liet doen wat ik eerder zelf ook al had gedaan |:(

De oplossing was volgens hem, om het op een ander telefoonstopcontact te proberen of zonder splitter en als dat niet werkteer een storingsmelding van te laten maken.

Ander stopcontact wilde ook niet helpen, dus ik weer bellen. De volgende medewerker was slimmer en beweerde dat versatel de lijn nog niet had goedgekeurd/doorgemeten/vrijgegeven, en dat het maandag allemaal zou werken...

Vandaag dus nog steeds hetzelfde probleem :(

Ik weer maar eens bellen, en blijkt dat iedereen die op 14 november is geactiveerd een probleem heeft. Krijgen dus geen verbinding. Probleem ligt volgens zonnet bij versatel en ze hebben geen idee hoe lang het gaat duren :(

zijn er meer mensen met dit probleem ?

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
neem dan ook xs4all!
nooit problemen mee en uitermate betrouwbaar.

Verwijderd

En wat natuurlijk helemaal lekker is dat ze je waarschijnlijk al wel laten betalen voor de tijd dat je al aangesloten staat :(

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik had zoiets ook eens bij mxstream, geen contact te krijgen.
Bleek dat nieuwe usbmodem drivers hielpen.

Verwijderd

Hetzelfde probleem heb ik ook, en van helpen hebben ze bij zonnet niet gehoord.
Ze willen wel graag geld zien!!! _/-\o_ Een tijdelijke oplossing die ik zelf heb ontdekt---->PC opstarten (als het goed is branden de lampjes op je E-Tech modem nu ook)--->USB stekkertje uit je modem trekken en 3 seconden wachten--->Stop nu het stekkertje er weer in (een lampje brand,de ander knippert tijdelijk)--->Als de twee middelste lampjes weer branden, verbinding maken met zonnet, als het goed is zou het nu moeten werken, Succes!!! En niet betalen, eerst service dan geld is het motto.

Groetjes Edwin

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:05

Tweaker.nu

we all float down here

Topicstarter
update: M'n ma belde net dat het werkt :)

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:49

Nitai

Live the life you love.

nou bij Zonnet is et best traag hoor, mijn abo kosten + router geld, werd 1,5 maand later afgeschreven. Dus van dat ze geld willen zien enzo, is mij vreemd. Staat ook op hun site dat het geld zoveel dagen na een functionerende lijn wordt afgeschreven.

Tot nu, vanaf feb. 2002 precies 1 keer een nietwerkend gehad, ff de router aan en uit, en alles deed et weer.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1