Connection Teaming

Pagina: 1
Acties:

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:35
Ik ben op zoek naar een beter programma voor Connection Teaming.

Ik gebruik nu Internet Gateway van Vicomsoft:

Afbeeldingslocatie: http://tuurbo.xs4para.nl/pics/router.jpg

Maar ik ben niet echt tevreden over de stabiliteit van het programma :'( ,
Na verloop van een aantal weken lijkt de dns weg te vallen of zoiets en het programma kan niet port-forwarden, weet iemand een beter programma?

(IP adressen gedeeltelijk zwart gemaakt)

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Is het een optie om het onder Linux te doen? Is namelijk zeer goed mogelijk.

• Obruut
jep schreef op 19 november 2002 @ 23:41:
Is het een optie om het onder Linux te doen? Is namelijk zeer goed mogelijk.
Begin maar eens uit te leggen dan? Ik heb al een aantal mensen gesproken en krijg altijd dit antwoord;

- Ohhh, dat kan makkelijk onder linux!
Hoe dan?
- Ow, ehm, pff, ja, nee, misschien, dat weet ik eigenlijk niet

|:(

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• jep

jep

Klinkt afgezaagd, maar heb me er nooit in verdiept. Ken mensen die 't hebben onder Linux en of BSD en schijnt super te zijn. Bovendien kan iets wat betreft netwerken wat onder Windows kan zowieso onder Linux.

Er zijn wel meerdere mogelijkheden, dus moet je even kijken wat voor jou 't makkelijst is. ;)

Nu een vraag voor jou, is teaming 't zelfde als: bonding? trunking? Ik weet wel wat je bedoeld, maar vraag me af of je 't op 'teaming' moet zoeken omdat er meerdere benamingen voor rond dwarrelen ;).

• Obruut
Het is niet hetzelfde als bonding, daarvoor moet je provider het ook ondersteunen, zover ik weet is; Connection Teaming, Connection Aggregation 2 juiste benamingen ervoor.

Ilzelf werk normaal alleen met Windows, maar dat is hiervoor moeilijk te verkrijgen, Er is wel vollop software te vinden die 2 56K modems kan 'bundelen' maar helaas werkt dat anders dan met meerdere kabelmodems.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Tuurbo_Online schreef op 19 November 2002 @ 23:43:
[...]

Begin maar eens uit te leggen dan? Ik heb al een aantal mensen gesproken en krijg altijd dit antwoord;

- Ohhh, dat kan makkelijk onder linux!
Hoe dan?
- Ow, ehm, pff, ja, nee, misschien, dat weet ik eigenlijk niet

|:(
Mja, dat is niet 1 van de beste antwoorden natuurlijk. Het is ook niet iets wat iemand dagelijks gebruikt. Daarin tegen heb ik gehoord dat het perfect kan met traffic shaping, onder linux.

Hoe dit werkt heb ik geen idee van.
Echter, over linux zijn er gigiantisch veel documentatie stukken te vinden en ik denk ook wel over traffic shaping.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 20-11-2002 08:35 . Reden: Typo ]

• Obruut
traffic shaping is eeen nieuwe term voor me, ik ga daar eens even naar zoeken, thanx Airwolf!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Tuurbo_Online schreef op 20 november 2002 @ 08:34:
traffic shaping is eeen nieuwe term voor me, ik ga daar eens even naar zoeken, thanx Airwolf!
np :>

• jep

jep

Als ik me niet vergis is traffic shaping heel wat anders, maar ik kan me vergissen :+.

• Obruut
jep schreef op 20 november 2002 @ 11:08:
Als ik me niet vergis is traffic shaping heel wat anders, maar ik kan me vergissen :+.
Hier heb ik niet zoveel aan, wat betekent het volgens jouw dan?

Pagina: 1