Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met deze oordopjes.

Ik was eerst van plan om de Sony EX70LP te kopen door de goede dingen die ik er hier over gelezen heb maar B&O staat toch bekend voor zijn kwaliteit.

http://www.bang-olufsen.com/sw711.asp

Verwijderd

die 2 oordopjes had mijn neef uit de usa. damnnn die klinken goed jongen...pffffffff

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-01 12:05

DaOverclocker

Overclocker for life...

Kben eigenlijk wel benieuwd naar wat ze kosten.....Kheb alleen geen zin om veel geld uit te geven voor oordopjes, die dingen gaan namelijk zo snel kapot. Bij mij gaat altijd dat snoer naar de malle moeren!.

systeem specs

Verwijderd

......wow...... wat zien die er weer prachtig uit....hoe duur zijn ze?

Verwijderd

Topicstarter
130 euro kosten ze bij de verdeler van B&O hier.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Die dingen heb ik ook, klinken echt goed moet ik zeggen. Ik ben dan wel geen audiofiel, en er zullen wel weer mensen roepen dat er betere oordopjes te koop zijn voor dat geld, maar ik ben er echt tevreden mee. Zitten trouwens ook lekker.

Verwijderd

Topicstarter
Killkees schreef op 19 November 2002 @ 23:27:
Die dingen heb ik ook, klinken echt goed moet ik zeggen. Ik ben dan wel geen audiofiel, en er zullen wel weer mensen roepen dat er betere oordopjes te koop zijn voor dat geld, maar ik ben er echt tevreden mee. Zitten trouwens ook lekker.
Zitten die eigenljik makkelijk en vast genoeg om bv te gaan lopen of fietsen?

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
een vriend van me heeft een Theatertechniek bedrijf en heeft pas uit een hele serie oordopjes de Sony EX70LP gekozen omdat deze gewoon het beste zijn....volgens hem is de A8 mooi kwa design..maar komt deze kwa geluid niet in de buurt van de EX70LP....

ik ga af op zijn oordeel...het is ten slotte een van de grootste bedrijven in ned (in deze tak). ik hoop dat je er wat aan hebt...ik wilde ook voor de A8 gaan maar heb dus de sony genomen.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[rml][ Earphone] B&O[/rml]

ozboz heeft ze dus :)

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 13:20
B&O is mooi, en je betaald gewoon voor het design en het merk, ik vind de kwaliteit van het spul maar middelmatig, zeker voor de prijs. Ik heb die dopjes niet gehoord, maar als ik op de ervaringen met andere B&O producten afga zou ik het niet doen, tenzij je iemand bent die geld genoeg heeft en design belangrijker vind als kwaliteit.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik heb ze ook gehoord...

ze zijn wel aanzienlijk minder dan de Sony E888's, maar de B&O's kosten wel 2x zoveel :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 23:29:
[...]

Zitten die eigenljik makkelijk en vast genoeg om bv te gaan lopen of fietsen?
Geen probleem, blijven prima zitten
Pagina: 1