Red Alert 2

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wie weet hoe ik langs het 3e level komt (ik ben de russen). Dan moet je een gebouw innemen bij het World Trade Center maar als ik dat doet staat er "Mission Failed". Kan iemand me een "walktrough" geven????!.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 08:56

Theeboon

theebonen bestaan!

Lees eens de mission objectives....

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 14:36
je moet dat gebouw innemen dan word er een mindcontrol ding geloof ik voor in de plaats gebouwd, en die moet je beschermen totdat ie nline komt. ik zou voordat je dat gebouw inneemt een zooi tanks + anti lucht zooi meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 00:10
En vantevoren ff een barak neerploffen, en flak units bouwen, want er komen veeeel tanks en die luchtgassie op je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij ook nog niet gelukt om dat level te halen... terwijl ik al dik 6 jaar strategie games speel :P
hmm misschien zijn mijn taktieken aan het verouderen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 17:15

Robert

You have your answer..

Welk niveau spelen jullie dan ? Ik heb RA2 namelijk al uitgespeeld op medium voor allied en soviets. En ik vond het echt niet te geloven hoe simpel..heb 3 dagen over de russen gedaan (lees 3 avonden)

Die missie waar het hier om gaat kreeg ik wel wat tanks op mijn dak maar met een stuk of 20 tanks die ik had was dat een lachertje...bovendien duurt het maar een paar minuten

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
idd, dit level is heel makkelijk. Gewoon een berg tenks/flaktroepers daar hebben voordat je dat ding captured is genoeg om elke aanval af te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neeeeeeh!!!

Je hebt maar een paar tanks nodig.

Je gaat gewoon gelijk in de aanval inplaats van de verdediging, waardoor ze eerste jou tankjes gaan aanvallen. Kost tijd en dat komt dat beestje online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flak troopers of luchtafweer geschut daar bouwen....of je neemt de allied construction yard rechts daarvan in en je bouwt missle towers.....verder heb je nog 4 Yuris gekregen in het begin van die missie.....zet die tussen je tanks..... :)

verder zet je 8 conscripts in het world trade centre...(8 per gebouw) 8 min uitzingen.....en dan mission accomplished...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Ik moet de russen cd nog spelen.. :o
Pagina: 1