Ik heb een aopen crw4048 brander ieder keer als ik brand is 1 bestand beschadigd. Ik heb het probleem sinds kort
Dit zijn de dingen waar het niet aan kan liggen en wat ik geprobeerd heb.
1. Umda staat aan
2. Ik heb verschillende soorten media geprobeerd
3. Verschillende snelheden, oudere firmware gefasht geen resultaat
4. Windows opnieuw geinstalleerd.
Maar iedere keer als ik een iso brand die eerst wel werkte en ik kijk met cd speed naar scandisk is er een foutje(wat voorheen nooit zo was). Ook bij het installeren want op die cd zit windows 2000. De cd rom speler maakt ook een heel raar geluid bij het herkennen als ik hem erin heb gedaan en het duurt wat langer.
Kan het komen omdat ik de laatste tijd veel 90 min cds heb gebrand sommige wel tot 92 minuten. Misschien is daardoor mijn drive beschadigd
edit:
cd tot cd lukt wel
Dit zijn de dingen waar het niet aan kan liggen en wat ik geprobeerd heb.
1. Umda staat aan
2. Ik heb verschillende soorten media geprobeerd
3. Verschillende snelheden, oudere firmware gefasht geen resultaat
4. Windows opnieuw geinstalleerd.
Maar iedere keer als ik een iso brand die eerst wel werkte en ik kijk met cd speed naar scandisk is er een foutje(wat voorheen nooit zo was). Ook bij het installeren want op die cd zit windows 2000. De cd rom speler maakt ook een heel raar geluid bij het herkennen als ik hem erin heb gedaan en het duurt wat langer.
Kan het komen omdat ik de laatste tijd veel 90 min cds heb gebrand sommige wel tot 92 minuten. Misschien is daardoor mijn drive beschadigd
edit:
cd tot cd lukt wel