M'n computer blijft de laatste dagen zo af en toe ineens hangen.
Compu bleef zelfs af en toe hangen als ik de Hardware monitor wou bekeken in de BIOS-Setup ??
Ik dacht is ff MBM installeren hoe het zit met de temperaturen e.d.,
zie ik dat de temps vrij constant zijn, alleen bij de Voltages ziet de -12 er dus wat raar uit:
Core 0: 1,81v
Core 1: 0,10v
+3.3 : 3,25v
+5.0 : 4,84v
+12.0 : 12,58v
-5 : 6,13v
-12 : Verspringt tussen de -16.2v & 3.5 tot 4v , echt verspringen dus.
verder
- Ik doe niet aan overclocken e.d.
- Moederbord: Asus-av266e
- Processor : AMP XP 1700
- Kast : Noname (cheapass ding)
Heb gezocht hier op GoT maar kan geen uitsluitsel vinden over het feit dat m'n voeding eventueel aan vervanging toe is. Maar a.s. weekend toch HCC dagen, dus kijk gelik ff voor een stille/goede voeding.
Nu is mijn vraag, dat verspringen van die -12 is dat een gevolg van een fout(of foute uitlezing) van MBM of is m'n voeding aan vervanging toe??
Heb nu ook ff Asus-Probe geinstalleerd, die geeft na een tijdje een +12v van 13,248v aan, lijkt me dus ook niet echt ok.
Compu bleef zelfs af en toe hangen als ik de Hardware monitor wou bekeken in de BIOS-Setup ??
Ik dacht is ff MBM installeren hoe het zit met de temperaturen e.d.,
zie ik dat de temps vrij constant zijn, alleen bij de Voltages ziet de -12 er dus wat raar uit:
Core 0: 1,81v
Core 1: 0,10v
+3.3 : 3,25v
+5.0 : 4,84v
+12.0 : 12,58v
-5 : 6,13v
-12 : Verspringt tussen de -16.2v & 3.5 tot 4v , echt verspringen dus.
verder
- Ik doe niet aan overclocken e.d.
- Moederbord: Asus-av266e
- Processor : AMP XP 1700
- Kast : Noname (cheapass ding)
Heb gezocht hier op GoT maar kan geen uitsluitsel vinden over het feit dat m'n voeding eventueel aan vervanging toe is. Maar a.s. weekend toch HCC dagen, dus kijk gelik ff voor een stille/goede voeding.
Nu is mijn vraag, dat verspringen van die -12 is dat een gevolg van een fout(of foute uitlezing) van MBM of is m'n voeding aan vervanging toe??
Heb nu ook ff Asus-Probe geinstalleerd, die geeft na een tijdje een +12v van 13,248v aan, lijkt me dus ook niet echt ok.