Waarom worden in vredesnaam zo snel topics gesloten waarin users gewoon gezellig over hardware lopen te kletsen en plezier te hebben op dit board?
Check hier: P4 moederbord
En ja ik weet dat het met de search te vinden is wat de starter zoekt en ook door reviews te lezen.
Maar bv. 1 van zijn vragen was nog helemaal niet beantwoordt en daar was ik druk mee bezig totdat ik na het posten van mijn antwoord erachter kwam dat het topic al gesloten was met het alom bekende "use search, lees reviews" etc. geblaat.
BAH!
Zo wordt het plezier aardig vergald en krijg ik de indruk dat het geen nut meer heeft om andere users te helpen...
Alle moeite voor noppes...!!!!!!!!!!!
Dit had dus mijn antwoord moeten worden:

ps: lijkt niet zoveel moeite maar ik moest wel:
1. inloggen op dealersite
2. product opzoeken
3. screenshot maken
4. in paintshop pro openen, croppen, prijs wegsoepen, opslaan
5. screenshot plaatsen
6. uitzoeken hoe ik ook alweer ge-resizede screenies kan plaatsen
7. bericht tikken en posten (wat dus niet meer lukte...
Check hier: P4 moederbord
En ja ik weet dat het met de search te vinden is wat de starter zoekt en ook door reviews te lezen.
Maar bv. 1 van zijn vragen was nog helemaal niet beantwoordt en daar was ik druk mee bezig totdat ik na het posten van mijn antwoord erachter kwam dat het topic al gesloten was met het alom bekende "use search, lees reviews" etc. geblaat.
BAH!
Zo wordt het plezier aardig vergald en krijg ik de indruk dat het geen nut meer heeft om andere users te helpen...
Alle moeite voor noppes...!!!!!!!!!!!
Dit had dus mijn antwoord moeten worden:
Zoals je hier ziet is er dus wel een versie met raid, prijs weggesoept ivm inkoopprijs waar niemand iets mee nodig heeftVerwijderd schreef op 19 November 2002 @ 21:48:
Bedankt voor de reacties zover.
Jmmr genoeg heeft hij geen raid onboard? Iemand die dit board in bezit heeft?

ps: lijkt niet zoveel moeite maar ik moest wel:
1. inloggen op dealersite
2. product opzoeken
3. screenshot maken
4. in paintshop pro openen, croppen, prijs wegsoepen, opslaan
5. screenshot plaatsen
6. uitzoeken hoe ik ook alweer ge-resizede screenies kan plaatsen
7. bericht tikken en posten (wat dus niet meer lukte...