Toon posts:

[oc] epox abit msi of asus

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb jij een intel cpu en 1 van de bovenstaande mobo's ?
post dan hier je ervaringen, tips en argumenten.
zet er duidelijk bij waarom hoeveel je hem hebt overgeclockt.
of had je tog liever een andere mobo gehad ?

het gaat erom dat ik weet welk mobo ik moet kopen op de hcc (evt type kan handig wezen)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:53

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb geen Intel, maar wel ervaring genoeg met andere borden van deze fabrikanten om te kunnen zeggen dat Abit en Epox absolute overkloktoppers zijn! Welke van deze 2 je neemt hangt af van je budget en welke features je op het bord wil.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Module, je zou er beter aan doen om even een paar topics boven water te kunnen trekken als voorbeeld. Ook is het niet onbelangrijk om zelf goed aan te geven wat je wilt bereiken met dit topic en wat de bedoeling is. Oftewel: Zorg voor een heldere openingspost aldan niet aangevuld met eigen bevindingen.

En last but not least, als dit echt zo serieus is dan had je beter even aan een mod kunnen vragen of dit goed was, nu is dit niet meer dan de zoveelste opsomtopic.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Kan op zich een leuk draadje worden, maar ik niet dat het een lang leven beschoren is.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat er dus om
als ik wil overclocken welke ik dat het best kan kiezen

ps epox als ik kijk zijn het bijna alemaal raid systemen kan ik dit gewoon normala gebruiken dus gewoon 2 hardeschijven voor aparte data ?

• SiNTeK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:23
Wat denk je zelf? ;) Tuurlijk kan dat..

Verder een beetje nutteloos topic.. Gebruik Google! of de Search! als je zoiets wilt weten.. :)

30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 18:19
Als je weet welke chipset je wilt gaan gebruiken(ddr/rambus?), kan je even een roundup zoeken op een grote hardware site(tomshardware ofzo), daar wordt namelijk altijd wel een deeltje over het OCen geschreven....

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 23:13:
het gaat er dus om
als ik wil overclocken welke ik dat het best kan kiezen

Dat kun je zelf wel uitzoeken.. gewoon wat reviews lezen en je komt er wel uit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.