Toon posts:

Handleiding Coolpix 5700 NL

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een handleiding van de Nikon Coolpix 5700.
Wie is er in het bezit van een NEDERLANDSE handleiding van deze camera, en zou die willen scannen en me mailen ofzoiets.
Wel nederlands Engels, Duits heb ik wel maar die talen liggen me niet.

8)7 8)7

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=7998
Om grijze import tegen te gaan, stuurt Inca importeur van Nikon in Nederland. Alleen een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij opgave van een serienummer waaraan men kan zien dat de camera in Nederland verkocht is. Op de Amerikaanse website kan men van bijna alle Nikon camera’s in diverse talen gebruiksaanwijzingen downloaden in pdf-formaat, maar niet in de Nederlandse taal. De Nederlandse pdf. komt ook niet beschikbaar. Volgens de importeur beschermt men zo enigzins de relatief kleine en kwetsbare Nederlandse markt. De Belgische situatie is natuurlijk niet veel anders. Ik kan mij voorstellen dat de Belgische importeur De Beukelaer & Co er net zo over denkt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb de gebruiks aanwijzing na twee dagen zoeken op het net kon ik hem zo mee krijgen bij de winkel op de hoek.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

grijze import??? Als je camera in duitsland koopt is er niks grijs aan.

Verwijderd

Topicstarter
Nee de camera is gewoon zwart hoor net als die je hier in Nederland koopt.

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:11

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 10:42:
Nee de camera is gewoon zwart hoor net als die je hier in Nederland koopt.
:D :? :+ volgens mij bedoel je wit gekocht, kleur = zwart B)

[ Voor 15% gewijzigd door Puck op 22-11-2002 10:56 ]

Arrived anxious, left bored

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:31
Heeft iemand deze handleiding al digitaal ?
want een collega van me heeft deze camera gehaald een vrijdag en zat daar niet bij, maar krijgt hem wel toe gestuurd over een weekje of 2 ?

Maar nu kunnen we nog niet alles uit proberen omdat we gewoon nie zo sterk zijn in engeles :o

Dus als je hem hebt of weet waar we hem kunnen downloaden laat het even weten ;)

Teteringen

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

de fabrikant heeft de handleidingen om een goede reden niet vrij verkrijgbaar uit te geven. Hoe erg je dit ook vind, het kan als warez gezien worden.
Deze kwestie was ook bij fujitsuhandleidingen voorbij gekomen. Daarom gaat deze op slot.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.