Toon posts:

[xp] Klein probleempje met activatie ...

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus net een windows op een nieuwe computer van mij geinstalleerd (week terug). Nu wil ik hem op oudere pc zetten, maar ik krijg activatie fout. Hij zegt van 'Code te vaak geactiveerd' of zoiets. Nu heb ik die windows wel op de oudere computer geinstalleerd, maar er is nog maar 1 dag voordat hij niet meer open kan ... ! Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Aangezien het een legale versie is heb ik (omdat het nood was ^_^) een crack geprobeerd, geen 1 werkende gevonden. Ik weet niet hoe ik dit nu moet oplossen. Ik bedoel, heb ik geld voor windows betaald, krijg ik nog dat gezeur van tevaak geactiveerd. Willen ze soms dat ik 2 windows ga kopen voor 1 huis ?

Anybody can help me ? Thanks dudes !

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, je moet voor elke pc een aparte windows aanschaffen.
Dus als je legaal bezig wil zijn, moet je nog een windows kopen, of t illegaal aanpakken, waarbij je overigens niet zullen helpen, want we doen hier niet aan illegale dingen :)
als je t illegaal wil aanpakken, moet je gewoon op internet zoeken, der is echt genoeg over te vinden.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
:o, damn.

Ik heb nu trouwens TweakXP gedownload om te kijken of het daarmee kan omgeleid worden aangezien ik dat ergens had gehoord. Is dit mogelijk ? Want ik wil niet 2 windows' xp gaan kopen, beetje teveel van het goeie.

Iig bedankt voor je reply, any more ?

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 21:14:
:o, damn.

Ik heb nu trouwens TweakXP gedownload om te kijken of het daarmee kan omgeleid worden aangezien ik dat ergens had gehoord. Is dit mogelijk ? Want ik wil niet 2 windows' xp gaan kopen, beetje teveel van het goeie.

Iig bedankt voor je reply, any more ?
nee, met tweakxp kan dat neit opgelost worden, want dat "probleem" zoals jij t beschrijft oplossen zou illegaal zijn en tweakxp is legaal :)

maar je zal voor een illegale windows ergens anders moeten zijn dan GoT, we kunnen je dus neit helpen met addressen, hoe je de installatie moet aanpakken of iets dat er op lijkt.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
O ja, maar is er dan geen enkele manier om te voorkomen dat het 'vandaag' of 'morgen' afloopt, want ikke ben echt niet van plan, maar dan ook echt niet van plan om die microsoft nog meer geld te geven ...
Mod-break:

Gelukkig wil ik jou wel verblijden met een mailtje voor deze verkapte crack/warez request.

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 19-11-2002 21:27 ]

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:32

charrel

Cortisol4life..

Mod-break:

Ik zou maar gauw eens in je eigen mailbox gaan kijken.

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 19-11-2002 21:25 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gewoon nog een licentie kopen. 1 licentie per PC.
Dit loopt alleen maar op warez uit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.