Toon posts:

[Win2k] Brander door windows unplugged *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de een of andere reden is er een conflict ontstaan op mijn pc, waardoor hij bij het opstarten van de pc de brander en cdrom prima herkent, maar op een later tijdstip de brander en eventueel ook de cdrom eruit worden gegooid.

Na het opstarten van windows (2000 pro) werkt de cdrom zonder problemen, de brander werkt echter niet correct (misschien wel kapot). Na ongeveer anderhalve dag vind ik de pc terug met daarop de melding dat de brander en/of cdrom zijn unplugged (net als bij een pcmcia kaart).

Iemand een idee hoe dit kan?

Alvast bedankt.

Groet,

tR_Azkikr

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

p.s.: Niet groeten onder je post :) Begroeting onder posts & replies

Staan de IRQ enzo wel goed, kan je zien bij apperaatbeheer. Nieuwe hardware geinstalleerd? Controleer alles wat er is veranderd NADAT alles heeft gewerkt....

Ow ja:

Het stappenplan:
Het 3 stappenplan

Dit is het 3-stappenplan voor het openen van een topic in Windows Operated Systems. Dit topic is gemaakt omdat er veel commentaar was over het lage niveau van Windows Operated Systems. Door middel van dit topic probeer ik hier verandering in te brengen, zodat het forum ook voor de wat betere WOS gebruikers interessant blijft.

--------------------------------------------------------------------------------

Hieronder zie je dus het stappenplan. Het is dus niet meer de bedoeling dat je zomaar een topic opent zonder deze stappen uit te voeren. Doe je dit toch? Dan gaat je topic per direct op slot.

Het algemene idee hier achter is dat de simpele vragen hiermee eruit gefilterd worden. Het niveau zal hierdoor hopelijk gaan stijgen.

Voor alle duidelijkheid, dit forum is bedoeld voor alle Windows problemen. Topics die over Internet Explorer / Microsoft office gaan, worden ofwel gesloten, of naar Software Algemeen gemoved.

Stap 1

Kijk in de Windows Operated Systems faq:

Windows Operated Systems - FAQ

Let ook op dat je topic geen Software Algemeen topic is. Dus voor al je Internet Explorer / Office vragen kan je terecht bij de buren

Stap 2

Ga eerst zelf op zoektocht of je vraag niet al beantwoord is:

Kijk in je windows help

Kijk in de Microsoft Knowledge Base Waar echt heel veel info te vinden is over de meest simpele onderwerpen

Kijk in de Search van GoT, omdat veel antwoorden daar al terug te vinden zijn

Ook via google zijn veel antwoorden te vinden...

Stap 3

Is je vraag niet beantwoord door bovenstaande hulpmiddelen, maak dan een topic aan.

Bedenk een duidelijke topictitel met daarin een goede duidelijke beknopte omschrijving van je probleem.

Mocht je een leesteken willen gebruiken in je titel, gebruik dan gewoon 1 leesteken, da's duidelijk zat

Voor de duidelijkheid zou je het subject tussen haakjes "[]" kunnen zetten, bijvoorbeeld om welke windows versie het gaat. Een paar voorbeelden:

[WinXP] Hoe werkt de activering

[Win2k] PC aanmelden op een domein, hoe werkt dit?

[WinME] Mijn control panel geeft een error

[Win95] Hoe stel ik mijn achtergrond in?

[Win98] Hoe krijg ik deze BSOD weg?

[Win98se] Hoe werkt Win98 in een domein?

[DirectX] Ik krijg die en die error

Voor vragen die niet echt met een OS te maken hebben kan je dan de tag [algemeen] gebruiken.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Wat zijn de specificaties van je systeem?
Kan je voeding alle ingebouwde apparatuur wel aan?